Alla inlägg den 8 september 2009

Av -[ Iza ]- - 8 september 2009 22:50

nu har jag suttit o pillat med några nya inställningar jag gillar att man kan ändra lite mer nu :)

Ikväll har jag inte gjort så mycket hade först tänkt att jag skulle ut o fota lite men det blev inte av, kanske imorgon på dagen vi får se.

Jag kollade på första avsnittet av Idol 2009, nja det va sådär. Jag gillar o kolla när folk gör bort sig o det va inet alls mycket sånt, utan det va mer snack runt om allt, vilket för mig är helt ointressant. Får väl se om dom andra näst kommande är bättre. Jag brukar bara kolla tills dom har galrat ut sen tycker jag inte att det är kul längre, varje år slutar det samma det är någon ny popidol som alla glömmer inom 1 år. Oftast slåt ju den som kommer 2a igenom större, eftersom den personen inte blir någon popidol. Tycker det är tråkigt att det inte finns någon variation i dessa program. Då tyckte jag nästan mer om det där det skulle bli ett band. Om ni kommer i håg dom 4 tjejerna eller hur många dom va. Man fick ju följa dom mer när dom skulle lära sig dans osv med.

Jag fastnar lätt framför såna program. Kollade på nästan alla slut avsnitt på "if you think you can dance" men Brandon vann ju inte *mutter* han va ju helt fantastisk tycker jag. Visst hon tjejen va ju bra o så det va ju inte det men jag tycker ändå Brandon utstrålade mer.

Ja ja nog om det !

Tänker snart ta o hoppa i säng men först lär man ju kolla sin Farm i facebook, japp jag har blivit hocked av det... =P

Godnatt

  

Av -[ Iza ]- - 8 september 2009 17:18

vilket väder det blev, tänkte att jag efter middagen skulle ta med min kameran ut en sväng. Fast jag vet inte riktigt vart jag skall åka(cykla) jag har bilder i huvudet men jag är så fruktansvärt lat av mig, kan jag inte ta mig till stället på 10meters gång avstånd blir jag lat Tungan ute

Jag erkänner iaf. *hihi*

Nu håller jag på att göra fläskfile i ugnen o till blir det bakpotatis o lite så.

vi får se hur det smakar, har gjort lite efter ett recept jag hittade på Tastline

Fläskfile med Mozzarella, men jag hara bara texmex ost så det blir med det i stället.

600 gram fläskfilé(er)

150 gram körsbärstomater

100 gram champinjoner

0,3 dl basilika, grovhackad

1 st vitlöksklyfta(or), pressad

125 gram mozzarella

hade inga tomater heller, men det får bli vad som finns.

  

  

Av -[ Iza ]- - 8 september 2009 10:22

Synd att man inte kunde fixa med sin bloggs utseende oxå.

Men detta ser ju fint ut o så.

Allså ni som själva har blogg här fattar vad jag menar :)

idag är det tisdag. oh vad ska hända idag då tro, ja inet vet jag. Som vanligt har jag inget planerat.

Alex kommer hit i så ska han o Ola fixa lite med skol grejer.

Jag får väl ta o röja lite i köket idag igen, allså det rummet spelar ingen roll hur mycket man städar det en dag, den andra dagen måste man städa det igen... Hatar kök !

Hade lätt kunnat äta ute varje dag ;)

ja ja hörs senare !

     

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards