Alla inlägg under maj 2009

Av -[ Iza ]- - 30 maj 2009 23:23

Idag har jag o ola vart ute på en lång runda på hojen, Kan säga med en gång att jag är absolut ingen van åkare fy vad ont i höfterna jag fick i slutet o min hjälm klämde så jag trodde jag skulle få migrän eller nått, men härligt va det ändå. Har vart helt underbart väder idag. Helt blå himmel och 25grader+.

Vi åkte till Steninge och fikade på Göstas kaffe. Det va 6 årsen vi va där senarst. Det va sommaren då vi träffades. Så det va lite mysigt att åka dit igen. Dom hade dock gjort om en hel del första gången vi va där va det lite om en ruin, och nu va det jätte modernt. Jag gillade det gamla stället bättre. Men deras våfflor va fortfarande väldigt goda :)

Av -[ Iza ]- - 28 maj 2009 23:08

Ja då va snart denna dagen över, och det är snart helg igen.. Idag har jag jobbat jag kände verkligen inte alls för det idag. Så trött på allt med alla papper som ska fixas till a-kassan o allt. fast det e bättre att bara gå hemma tills man får en tjänst på 100% känns det som ibland, men samtidigt är jag glad att jag iaf har nått att göra 2 dagar i veckan så man kommer ut lite.

På jobbet gick allt jätte bra idag iofs. Jag hade en lins träning som gick kanon bra. Och det är ju alltid kul för en själv oxå att man känner att man fortfarande kan lära ut det.

Sedan när jag va o handlade mamma's morsdag present, som jag inte riktigt vet hur jag ska skicka men men :) så fick jag höra att jag va söt av killen i kassan o då blir man ju glad. För söt har jag inte direkt känt mig på många år.

Och nu ikväll va Jenny o Alex här o vi kollade på x-men 1 för att dom aldrig sett nån av dom filmerna. Den va inte så bra som jag kom ihåg att den va. Men nu har man sett den igen. Wolverine är mycket bättre än x-men. Tycker Jag !

Ja o nu ska man väl kolla sitt beroende igen innan man går o sover, mitt beroende just nu Facebook.... som jag sa att jag aldrig skulle gå med i. Och nu sitter jag där helt klistrad.


GODNATT !!


Av -[ Iza ]- - 27 maj 2009 14:12

ja hopp då har halva denna veckan gått och jag har inte precis gjort så mycket, jag har liksom tappat lusten för saker. Allt är bara jobbigt just nu. Allt jag vill är att ha ett jobb så man tjänar lite pengar.

Jag har börjat söka jobb igen. Även om jag inte riktigt vet om jag får fortsätta där jag är idag eller inte. Men det är bättre o söka när det finns nått att söka.

Och så alla dessa papper som ska fixas till a-kassa gör mig tokig. Kan det inte bara vara lätt att jobba deltid ?! nä då då ska det bara vara ännu mer skit !! *bahhhhh*

Blir galen...

 Men men

det är bara 3 veckor till midsommar och då får jag mina skatte pengar, o då jävlar tänker jag köpa en kamera sedan ska jag fylla min hårddisk !! ,)


Av -[ Iza ]- - 25 maj 2009 15:56

Igår va vi på hund kalas ,)

Leo fyllde 6år.

Han fick 1 kilo leversnittar av oss, då blev han glad :)

Leo by you.

Av -[ Iza ]- - 23 maj 2009 13:48

Ja då va det helg igen, igår jobbade jag hela dagen vi hade massa o göra det va ju bara jag o maria som jobbade med. Men det gick bra allt flöt på ganska bra tycker jag. hade väl än o annan konstig människa. men det är sånt man får ta ,)

Annars har man ju inget roligt att snack om ju ! :)

Sen på kvällen kom Jenny o Alex hit vi grillade korv o satt o snackade till efter midnatt :)

Dom hade med sig lite spel oxå som det va tänkt att vi skulle spela men tiden bara försvann. Vi drack lite öl o vin.. riktigt trevlig kväll :)

Jag kanske ska få följa med Jenny ut o rida nån gång om hon får tag i en häst till, det hade vart super roligt !

 Jag kan behöva roliga saker nu.


Har nämligen tappat lust för massa för att jag tror att jag inte har jobbet kvar efter augusti för dom ville ha en BC med lite mer erfarenhet dom BC en vad jag kan erbjuda. Och när dom får tag på en så finns det inte plats för 2 assistenter och 1 BC och eftersom kärringen va där innan mig så blir det väl hon som får vara kvar även att dom sagt att dom inte gillar henne... lite mjäkigt tycker jag !!! så jag blir både ledsen o arg ! men men sånt är livet.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Plugga ? Jobba ? jag har ju inget direkt utbildning så det är ju svårt i dagens läga att få jobb, jag har bara många års erfarenheter.

Någon som behöver en glad tjej i sina bästa år ?! ,)

Av -[ Iza ]- - 20 maj 2009 18:52

Japp nu är jag en glasögon stylist... hurray !

ja det är nått bra att ha på papperna iaf ,)

Har inte fått mitt diplom ännu men det kommer när det är inramat.



Av -[ Iza ]- - 19 maj 2009 10:05

Igår kom det in ett väldigt plötsligt oväder, allt blev helt svart nästan.


IMG_5623 by you.


IMG_5624 by you.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards