Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Promenad i det vackra vädret......... hagel

Av -[ Iza ]- - 9 februari 2009 16:56

Ja vi bestämde oss att vi skulle gå till havet i det någorlunda vädret.. vi tog på oss gick ut.. ja då började det hagla o snöa i massor !!

Så inte blev det något hav inte..

Så här såg det ut ungefär, alltid lika svårt att fota snö.

Med en vanlig kompakt kamera...

Vi såg ut som snö gubbar :)

Vägen som ni ser är ganska vit den va helt utan en snö flinga i morse när jag gick där.

Så vi gick till affären o handlade lite saker vi behövde. På vägen hem träffade Ola en gammal barndoms kompis som hade en jätte fin tik schäfer. Tyvärr kan ju inte Diezel hälsa normal så han får sitta i sin skam en bit bort. Nu va hans tik oxå kanske sprallig. Men det gick ganska bra. Nån dag kommer Diezel ha lärt sig !

Ju när Ola va inne i affären tänkte jag ta lite kort på Diezel men som vanligt fick han fnatt ,) Och då kan det se ut så här..

Han hänger sig i koppler i leker med det. Jätte lätt när han väger 11kilo :)

Han har här hoppat typ en halv meter upp i luften.. ja han är ganska så knasig vår hund :)

Mycket enegi att få ut !

Men han lugnar väl ner sig en dag snart :)


Nu är vi hemma iaf. Då har det ju själv klart oxå slutat snöa.


Hämtade inte vår färg idag för jag glömde rekvisionen hemma. Så får ta det imorgon istället.


Ha en trevlig måndag kväll :)

Puss o Kram

 
 
Mona

Mona

9 februari 2009 20:20

Visst, jag kan hålla med om att snön kan hålla sig borta, men samtidigt ser det väldigt mysigt ut :) Det är ju inte alls så i malmö som du minns ;) Här får vi ju bara slask hihi...fresten har du kontakt med Sarah ngt? Eller ngn annan från ÖG? Kramiz

http://sashakitty.bloggagratis.se

 
Växel-Marie

Växel-Marie

9 februari 2009 20:36

Hej tjejen! Har du det bra i snön! :-) Jag undrar om du vill göra en sån fin signatur till mig som jag kan ha i min blogg?? Skulle i så fall vilja ha teckensnitt adine kirnberg och om du vill skriva / LisaMarie..
Vore evigt tacksam!
Kram på dig!

http://lisamarie79.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

9 februari 2009 21:07

Jaha...så ball, har hela tiden trott att du var den Iza som gick i samma skola som jag på Östra Grevie Folkhögskola hehe...aja där ser man :P Men då har jag haft fel för mig hihi...men du verkar iaf vara en super trevlig tjej hehe :) Kramiz

http://sashakitty.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

9 februari 2009 21:19

Okej där ser man :) Nu ska jag iaf nanna kudden, men du får sova så gott gumman!! Kramiz :)

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards