Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

ja nu va denna dagen gången.. eller ja snart

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 17:50

Håller på att laga kvällens mat som blir fantasilösa Köttbullar o Spagetti. Men det är gott så det får gå :)

Tror vi behöver cykla o handla lite små saker igen.

Får ta det mot helgen. Så att man verkligen äta ut kyl o frys, inte bara fyller på...

 Idag lekte Diezel med Attila, grannens hund :) dom två är inte kloka när dom leker :) Dom har så kul. Attila är en större blandras, o så lilla diezel, men dom leker så bra för att ha den storleks skillnaden..

Vi ska gå ut o gå en dag. Vi är båda hemma varje dag, hon ska snart ha en liten bebis, o så jag då som är arbetslös...

Diezel kan verkligen behöva den sociala träningen att bara gå brevid en annan hund. Kommer bli en träning allså.


Ikväll ska vi mest spela data spel, ni som vet va Raid är. Ja det är sånt jag håller på med.. fast det börjar bli så tråkigt nu.... får se om jag kan sluta eller dela min plats med någon..

Tur har man ju vin hemma, fast jag vet att jag inte ska dricka det mitt i veckan.. men ett glas kanske..


Nu är maten snart klar

 Puss o Kram

 
 
Ronja

Ronja

27 januari 2009 18:54

Aa ;) Precis. :D
Du va bra på de där ;) hehe.

http://www.blandminatankar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

irene

27 januari 2009 19:12

kul att du har börjat få lite kontakt med grannen....du kan vara värd ett glas=)...kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards