Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Appalosa

Av -[ Iza ]- - 3 januari 2009 23:48

Ja det va en riktigt lång tråkig film det, en västern film. Visst det va ju en hel del kändisar med i den. Men vad gör det när filmen är kass. Det va en 2 timmar lång dialog film typ...

Den rekommenderar jag inte !

Det va länge sedan vi såg en bra film nu... Hoppas att det kommer någon bra snart... Vi ska gå o se The day the world stod still iaf hade vi tänkt oss, den har visserligen inte fått så bra kretik... Men men nått måste vi komma iväg o göra.


Vad gjorde vi mer i kväll då. CH åt hos oss så jag lagade mat till 3, vi åt gott tog lite vin o snackade.. Vi blev bjudna över till dom, men vi orkade inte riktigt att sitta bland andra o inte må helt bra ännu..


 Kollat på massa saker vi vill köpa nu, Xbox360 och Singstar, singstar till mig visst jag är inte så bra på att sjunga men det kan bli kul party sak..

Så hoppas någon vill ha party efter vi köpt det.. Annars får jag väl lura Ola till det ,)

Ska jag vara ärlig så känner vi inte så många.. men nån kanske vill komma.. Jag vet L tycker det e kul oxå..

Usch nu kände jag mig lite ensam igen, jag saknar mina vänner.. kunde dom inte alla flytta hit :)

Fast vi ska snart flytta till Norge om allt går som vi vill. Och där känner vi redan ett par stycken :)

Och får man bara ett jobb så får man ju lite arbetskompisar oxå..


Nä nu ska jag släppa mig tillbaka till soffan för att se ett avsnitt av Star nått va det nu hette igen... Ola serie.. Men sen är det sova dax..

 Så Godnatt alla !!  Hoppas jag får mer läsare imorgon :) Idag hade jag 17 stycken innan jag skrev denna blogg.. förrgår 24, tycker det är rätt bra iaf för att vara helt ny :)


Nä GODNATT nu alla , sov så gott !

 Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards