Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

K Å R E N

Av -[ Iza ]- - 20 februari 2009 21:32

Då va man hemma igen efter en lång promenad hem, tog ca 40 min att gå hem från högskolan. Snön gjorde det ju inte lättare. Men man hade ju lite öl i sig så man blev ju inte jätte kall precis. Ola är nu ute med Diezel en sväng så att han får ut lite vad han behöver oxå :)

Det va väldigt trevlig kväll, Alex o Jenny va trevliga människor.
Vi åt alla pizza buffe kostade ju bara 40:- per person :)

Sedan blev det ju dessto mer öl upp till det. Bartendern böjd även på en drink men det va en kaffe galliano drink så det skippade jag..

Jag tycker ju inte precis om kaffe så.

Men annars va det gott.

 Sen va det väldigt skönt med promenaden hem. Bara jag o Ola som gick från stan o pratade. Va riktigt mysigt :)

Inte ofta vi går i egen takt, eftersom lilla diezel gillar att gå lite fortare :)


Men nu är vi hemma iaf. Ska se på en film o mysa i soffan med lite godis. Bara jag o Ola.

Sen någongång ska vi nog spela bedminton med Alex o Jenny. Dom frågade oss idag, eller ja Alex har ju frågat Ola innan.

Nä nu är det snart dax att byta om till myskläder :)


Ha en fortsatt trevlig fredag!

puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards