Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Säng dax

Av -[ Iza ]- - 6 februari 2009 00:01

Då va det strax dax att gå o lägga sig. Är ganska så trött nu eftersom vi gick upp ganska tidigt idag ju...

Idag ringde jag vår hyresvärd oxå angående våran renoveringsfond, måste gå tillbaka till målar affären och kolla så att vi valde ur utbudet som vi får. Annars måste vi betala själva och det vill vi ju inte..

Hoppas bara att den normala färgen ingår i utbudet.. Annars blir jag ledsen.. Sist jag pratade med dom sa dom inget om det !! *morr*

Men men..

Kanske man skulle ta en tripp dit imorgon i vevan till stan. Det tar ju typ 1min dit från där vi bor nu ,)

Jag vill så gärna göra hallen nu ju !!

Hur det nu ska gå att göra en hall när man har hund *hihi* han får väl oxå bli lite blå ,)


GODNATT !!

Puss o Kram

 
 
Scrollan

Scrollan

6 februari 2009 11:02

Hallååå dags att vakna va?!=))

Ja jag sov som en stock inatt, har ju inte tränat på två veckor för att jag va sjuk. Så det va lite tungt igår. Å när man leder passet så måste man ju va ärtig å pigg!!=)

Minsta lilla träning är bra träning så kör du på din boll!! Å du har ju hund så du promenerar ju en hel del kan jag tänka mig!=)

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards