Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

R.I.P Nina

Av -[ Iza ]- - 7 januari 2009 12:23

Nina va en av mina första vänner vi träffades när vi va typ nyfödda eller så.. Kommer inte ihåg när vi mötes först..

Nina hade mörk långt hår. Hon bodde på landet, dom hade hästar, kaniner, katter, & 2 hundar, såna med super långa örn. Dom sova alltid :)

Ett kalas Nina hade fick man rida på hästarna det va ponnys. Någon ledde dom så klart, vi va inte stora nog att rida själva..

Vi va där jätte ofta jag fick min egna kanin där, den va svart o vit kommer jag ihåg.

En dag skulle Nina, hennes bror o pappa åka över till Danmark och hämta deras farmor. Dom hade ordnat ett privat plan. På vägen hem händer det hemska. Dom krockar med ett DC-10.................................

Mamman får senare veta att piloten inte hade flyg tillstånd............

Jag kommer än idag ihåg när jag fick veta detta... Jag min bror o pappa va på väg ut till våran farmor då jag frågade om jag inte kunde få åka hem till Nina för det va väl ett tag sedan jag hade träffat henne...

Då förklarade pappa att Nina aldrig kom hem från Danmark, jag fattade direkt att hon hade omkommit.. jag grät o sparkade allt jag kunde... Mamma o Pappa hade inte vetat hur dom skulle säga det..

Jag kan väl i dag förstå dom hur säger man det till ett barn ?!

Det är nu ca22-24 år sedan detta hände men jag tänker än i dag på henne !


R.I.P Joel (gamal barndomskompis oxå)

R.I.P Diana (gick samma klass 1-2an lågstadiet)

















 
 
Linda

Linda

7 januari 2009 12:45

Ooo fy vad hemskt. R.I.P

http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards