Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av -[ Iza ]- - 23 oktober 2009 22:38

Ja då va det snart dax att inta sängen imorgon blir det att gå upp tidigt om man ska hinna med allt som är planerat. Om jag ens följer med på det. MC affär, Provkörning av BMW's får inte ens köra dom själv eftersom jag inte har något kort. Så jag o Jenny kanske tar o vandrar på stan istället.


Ikväll va Jenny o Alex här vi kollade på film o dippade morötter, gurka o paprika. Lite nyttigare än vad vi brukar vara. Men om jag ska kunna gå ner i vikt någon gång så är det lika bra att göra det när jag kommit in i en nyttigare period. Hoppas bara att det håller i sig oxå, men det är ju helt upp till mig så klart.

Visserligen tog vi oss oxå 1 glas vin men 1 är ju inte så onyttigt. O ja lite cola på det med... så det lätt ju bra i början iaf =P

Men bättre än att trycka i sig 1 kilo godis till filmen.

Vi såg Surrogates , med Bruce Willies o många till klart. Den va helt okej. Lagom mycket action o så. O lite ovanligare slut ändå tycker jag.

Tänk fall man kunde ha en egen surrogate för dom dagarna man bara inte vill gå ut eller göra något. Fast det e klart man hade nog fastnat ganska bra i den världen då.


Nä när jag ändå är i drömmarnas land tror jag att jag fortsätter in i den. Godnatt !

 


=D

Av -[ Iza ]- - 23 oktober 2009 10:34

Finally Friday !!

Idag kan det ändå hända lite skojiga saker :)

Vi får bortse från att det regnar ute...

Precis kommit hem från 1 timmes promenad med Diezel. Kändes inte så långt som jag trodde. Så det får jag börja göra fler gånger. Får bara ladda min ipod, så det inte är så tyst.


Idag ska jag ner till stan med Jenny o luncha bland annat. Sen ska vi gå runt o shoppa lite kanske. Se om jag hittar något. Vill ha ett nytt tyg till vardagsrummet.  Sen får jag se om man kan fynda något annat. Måste ändå hålla lite i pengarna, till julklappar o så ju.


Hoppas ni får en bra början på denna helgen !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards