Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av -[ Iza ]- - 17 oktober 2009 20:13

Idag har vi vart ute vid ön o vandrat, man får ju passa på när det är fint väder. Vi köpte även med oss fika ut dit. och vet ni vad ?!

Jag körde ut dit :) 90km vägar, det är det mesta jag kört någonsin. Tur man har en bra lärare, Ola :)

sen körde jag även hem. Känner mig lite stolt faktiskt ! Sen åkte vi ut till Ola's föräldrar en snabb runda. Hämtade lite av Ola's gamla saker o en trähylla som ska vara i garaget.


Nu ikväll har vi lagat mat, smördegsinbakad fläskfilé. o vitlöks bröd o vin till det. Under tiden jag lagade mat lyckades jag skära mig 2 gånger i fingrarna. en gång ganska ordentligt med, men det gick bra. Så nu sitter jag här med 2 plåster på min vänstra hand. Diezel tycker inte om det utan försöker bita bort dom från mina fingrar. Gullig han är o tar bort dumma saker som fastnat på mig :)


Men just nu sitter jag o lyssnar lite på gamla Michael Jackson låtar, just nu i min hörlurar går We are the world affrica, men en massa olika artister. Men kan inte hålla sig från att sjunga med. We are the world we are the children....... osv. Jag blir iaf väldigt glad när jag hör många av hans låtar o rörd. Jag växte upp med Michael Jackson's låtar. Är man född på 80 talet så blir det nog lätt så :)

 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards