Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av -[ Iza ]- - 15 oktober 2009 19:24

Idag har vi övningskört massa :) Uppe på berget där det inte är så jätte mycket bilar. Men ändå inte hel dött. Sen genom tunnel o över massa farthinder. Sen körde jag genom stan hem, första gången jag kör i stan o totalt andra gången jag kör våran Volvo kombi. O den är fortfarande mega stor :)

Väl hemma fickparkerade jag ,)

ja allså luckan va kanske på 15 meter eller så men ändå jag tycker jag va duktigt :)


Nu har jag tagit mig ett glas vin för berömmelsen, but dont drink and drive !!!!!!

snart blir det nog film.

 

Av -[ Iza ]- - 15 oktober 2009 16:52

Av -[ Iza ]- - 15 oktober 2009 10:00

Då va det redan torsdag.

Idag vet jag inte alls vad som händer, Ola går i skolan ganska länge idag. Plus att han börjar bli sjuk :(

Han ska minsann snart få göra en detox o rensa ut all skit.


Kul lyssnar på nyheterna, finans kris o allt som det är nu så får regeringen o byggen en jävla bastu för nästan 2 mille.... VA FAN ?!?! Helt sjukt. Borde dom inte se till o vända på denna krisen först innan dom går o gör något sånt.. det tycker jag iaf.


Fick sms av mamma i går dom är i turkiet o gottar sig. 30 grader *drömmer mig bort* fast i går hade det åskat o regnat. Jag vill oxå resa bort. Men det får bli något annat år.


Nä nu ska jag snart ner på stan en snabbis, o handla lite saker Ola behöver. Sen hem o ta hand om tvätten antar jag att jag måste ta tag i om det ska bli gjort.

 


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards