Alla inlägg den 29 september 2009

7.6

Av -[ Iza ]- - 29 september 2009 10:23

ja det va vad vår termometer vissade när jag skulle gå ut med Diezel runt 10 i 10. Så jag på med min Canada Goose jacka o mössa o gick ut då möter vi en kvinna i tunna träningskläder, gissa om jag kände mig lite löjlig. För inte kändes det som 7 grader ute. Det är strålande sol ute. Så väl lagom hemma va jag ju helt genom svätt.

Så det är ett väldigt fint höst väder.


Igår körde jag min första runda sedan jag fick mitt lämp :) Jag tycker det gick bra, men herregud va stor bil vi har hur ska detta gå för lilla mig, som bara är 162cm ?!

Vi byte plats på en parkering.

Så fick vi gå igenom lite hur man kör automatare, Tex trycka ner bromsen när man ska lägga i D o sen skulle jag ju ställa om stolen o så med, tyvärr går det inte att höja sättet i vår bil. Så sikten va ju lite si så där tycker jag. Men vi får se hur det känns nästa gång.


O nu ringde det precis så fick ta en pause i bloggandet. Kylskåps nissen ringde. Jag fel anmälde det igår. Han kom hit kollade i kylskåpet oj har ni kvar ett sånt gammalt. Vårt kylskåp är från 1986..... Så nu kommer det ett nytt om 3-4veckor eller kortare. Det är ju lite trevligt :)

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards