Alla inlägg den 27 september 2009

Av -[ Iza ]- - 27 september 2009 21:02

Ja hon är nämligen ganska galen i cupcakes o vi andra i att äta dom :)

Dom är dom finaste jag sett o superduper goda oxå.

Hon har en blogg ni alla kan kolla in. Fast hon kommer snart flytta den men jag lovar att uppdatera er om det med.

Call Me Cupcake

Av -[ Iza ]- - 27 september 2009 12:14

Ja nu är helgen snart förbi o jag har inte vart här något alls.

Fredags:

Hästhopptävling i halmstad. Ola o Alex skulle dit för att kolla på bommar o hållare. Så då följde jag med lite o kollade på dom som hoppade va lite kul faktistkt. Va ett tag sedan jag va i närheten av en häst. Hoppning va det jag tycke va roligast eller ja rida ute i skogen va härligt med.

Sen åkte jag o ola ner till stan skulle kolla på skor hade jag tänkt. Samt hitta en present. Så ner där virra runt lite oj så mycket folk det är i stan en lönings fredag.

Hittade inga skor. Så jag blev lite sur att jag inte fick shopat nått till mig för det va ju det jag ville. Men men.

Sen på kvällen hmm vad gjorde vi då jo just det, lagade mat o drack lite vin. Och så prövade jag för första gången i mitt liv Ben&Jerry glas, det va helt oki glass men jag kan inte fatta att den kostar nästan 50spänn. Det e helt sjukt pris. För så god va den inte.


Lördag:

Ner på stan en sväng igen jag ville fortfarand shoppa lite. Så ola följde med ner, o jag vi kom hem med ett par skor till honom iaf. O inget till mig. Eller jo en övningskörnings skylt. För nu är ju alla papper klara så jag kan börja ge mig ut i trafiken oxå.

Sen på kvällen va det födelsedagsfest hos Linda o Christian det va trevligt att träffa lite nytt folk o så, men vi va hemma ganska tidigt iaf. Så vi la oss i sängen o kollade på en film som gick på tvn.


Söndag:

Ja det är ju idag. Idag ska vi på fika eftersom det är idag linda fyller *GRATTIS* efter det ska jag o Ola på bio mysigt ! Vi ska se Inglorious Bastards (om det nu stavas så) alla säger ju att det är den bästa filmen detta året. så nu har man ju ganska höga förväntningar om den. vilket kanske inte är så bra alltid. men vi får se.


Åter kommer senare om den :)

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards