Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Tigerbalsam

Av -[ Iza ]- - 24 september 2009 22:53

i dag kom den min kära lönespecifikation, o jag blev överaskande glad kan jag säga fick typ 5000 mer än vad jag trodde jag skulle få, visserligen hade jag räknat väldigt lågt. men det kändes verkligen skönt !

så imorgon ska jag ner en sväng på stan o sprätta loss lite ;)

det är jag värd !

för imorse vaknade jag med en sträckning i ljumsken och jag har inte en anning om vad jag gjort. Oh nej jag har inte utövat någon konstig ställning som ni säkert tänk =P

fast igentligen vet jag inte om det är en sträckning om jag ska vara ärlig det gör nämligen inte ont hela tiden. ondast gör det om jag trycker lite lätt. har det inte släppt om någon dag får jag ringa läkarn. ska smörja det med tiger balsam innan jag går o lägger mig oxå. smörjade det imorse med. Tiger balsam kör jag på allt typ :) det röda sorten oxå. det är jätte bra tycker jag, jag har lärt mig det av mormor hon hade det alltid hemma när man va mindra jag kommer ihåg det eftersom det man gjorde va att strycka det under näsan på min bror ;) ni som vet vad det är vet hur mycket det luktar.

[lånad bild]

 
 
Ingen bild

irene

25 september 2009 09:26

hoppas du köper nått fint till dig själv...det är du värd...kram mamma

 
Sofia

Sofia

26 september 2009 23:37

Hoppas du hittade något fint!

Kramis..

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards