Alla inlägg den 19 september 2009

Av -[ Iza ]- - 19 september 2009 22:55

idag har det varit en lååång dag, gick upp 7.30 på en lördag är ju inte precis vad jag brukar göra. Men upp va det. Ut med diezel för att sedan hem å äta frukost sedan ner till körskolan o gå handledarkursen i 4,5 timme. Ja det va minsann en lång kurs det. trodde den skulle vara på si så där 2h max. det va mycket info om vad dom tycker man ska lära sig o så när man kör hemma osv. kommer ju ändå bli att jag måste lära mig det här med att växla på skolan sen, eftersom vi har en automatare. men det ska nog gå bra iallafall.

sedan va det snabbt till systembolaget handla en flaska vin o sen hem för att hämta diezel och åka vägen till Max o sedan ut till leo o ludde, ola's föräldrars hundar och gå ut med alla 3.

efter att ha varit där ca 1-1.5h så åkte vi hem.

jag fick ett rastlös psykbryt efter 1timme eller så och möblerade om vårt sovrum. det blev väldigt bra tycker jag iaf :)


och nu ikväll har vi ätit gott druckit en flaska vin o myst framför en film, star wars den teckande. så ja mys va det väl inte direkt jag somnade ,)

så nu är man ju lite piggare igen, men funderar snart på att gå o lägga mig ändå.


Hoppas ni alla haft en trevlig lördag !

  


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards