Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Olika längd på benen.....

Av -[ Iza ]- - 16 september 2009 19:11

då va kvällen här igen och denna dagen passerade fort som de flesta dagarna verkar göra nu. går ju liksom bara o väntar på att Ola ska gå ut ur skolan och vi kan flytta. Idag på vår kvälls promenad pratade vi om flyttning igen. Känns skönt att vi båda vill bort lika mycket. Vi har dock så mycket planer på vad vi vill köpa innan vi flyttar för blir det norge blir allt så mycket dyrare än vad det är här i sverige. Men det är sånt vi får ta !


Nu är det snart dax för tvn det är ju idol kl 20:00 jag gillar att titta på det nu i början :)

Sen blir det säkert en film senare eller Dexter.


Besöket hos arbetsförmedlingen gick väldigt fort, för jag skulle inte ens vara där idag. Eller jo om jag fortfarande hade jobbat del/timmar, men det gör jag ju inte längre. Så jag tog en lapp väntade på min tur nr 36. Sen snackade jag med en gubbe. Som la in ett medelande till min handläggare att jag ska kallas för en handläggningsplanering med honom själv. Så det tar väl någon vecka innan det dyker upp.

 Innan Arbertsförmedlingen gick jag snabbt in på statsbiblioteket tänkte jag skulle se om jag kunde hitta någon vettig fotobok o kanske låna, men jag kom på mig själv att jag har inte en anning om hur jag hittar där inne. Så jag vandrade mest runt. och började tänka på hur mitt ena ben kändes mycket kortare än det andra. Jag stannade upp kollade på mina fötter, hmmm 2 svarta skor, är jag verkligen sne ?!? ja ja det är jag säkert tänkte jag o vandrade vidare innan jag började se ut som ett fån som stod där o lyfte olika på mina ben.

Väl hemma slänger jag av mig skorna. Men ?! nu känner jag ju mig jämn igen. Kollar ner o upptäcker att jag haft två olika skor på mig... :)


Sen kom ola o hämtade mig så stack vi o handlade lite saker som vi behövde, mjölk, grädde, cider, o ja en del andra helt onördiga saker. Väl hemma så bakade jag en kaka. *mums*

Jag får bli smal i mitt nästa liv jag har gett upp på att bli det nu.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards