Alla inlägg den 13 september 2009

Av -[ Iza ]- - 13 september 2009 14:45

...kvar tills jag blir ännu äldre.. ja jag fyller ju 28 i år. siffrorna är högre än vad jag känner mig faktiskt.. Jag känner mig fortfarande som om jag skulle vara 25 eller så. Eller det är kanske för att mitt liv fortfarande är precis likadant, eller ja nästan. Vi har ju vovve nu. Jag har oxå slutat spela eq2 efter typ 4 års speland... känns så skönt !

Dock kan jag känna mig gammal när man börjar tänka efter, 10år sedan jag gick ut gymnasiet, många av mina gamla vänner har både 1 o 4 barn. Själv tänker man väl klart på det ibland men jag känner mig ändå inte direkt redo för barn ännu. Jag har ju liksom inte ens någon ekonomi för att klara mig själv känns det som iaf.

Men det kommer ändras snart inom 1 år iaf. *hoppas* Att jag får ett jobb allså.


Men jag har iaf börjat ta tag i lite saker. Jag har fixat lämp =D ola får ju vara min handledare. Så den 19e ska vi på kurs sedan skicka in dom sista papperna. O sen kan vi tuta o köra ! Sen tänkte jag minsann ta det kortet till våren. jag bara ska klara det !!

Jag är ju inte den bästa på att plugga precis, men jag vill verkligen ha det nu. Så jag får bara ta mig i kragen o göra det. Fatta vad skönt det kommer bli när jag klarat det !! O vad stålt jag kommer bli över mig själv :)

Nu får ni hålla tummarna för mig i vår ;)

  

Av -[ Iza ]- - 13 september 2009 14:25

usch idag blev det en mycket tråkig söndag allså... 15grader ute o blåser... har absolut inget att göra heller.... Kollat på idol på de 2 avsnitten jag missade i veckan.. o bara slöar i soffan..


Vad gör ni på en söndag som denna ?


Jag har inga ideer heller på vad man skulle kunna göra. det går inga bra filmer på bio som vi inte redan sett. o ut känner jag inte för att gå. burrr kallt.

nä usch man kanske bara skulle gå o lägga sig igen.

Igår ville jag ut i skogen idag men jag hade hoppats på lite bättre väder då.


Nu kan man bara sitta här o drömma sig bort mest.

Jag får väl facebooka lite som vanligt.

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards