Alla inlägg den 9 september 2009

Av -[ Iza ]- - 9 september 2009 17:07

Jag gillar ju som sagt närbilder ;)

Gulblomma by you.


lilablomma by you.


rödblomma. by you.


orange by you.


krasse by you.

Av -[ Iza ]- - 9 september 2009 11:59

Onsdag ja...

hmm...

Vad ska man hitta på idag då ?!

Ola är hemma med mig idag så efter lunch ska vi nog se om vi kan hitta på något köpa fika o åka någonstanns kanske. Kameran för hänga med då i så fall. Man vet ju aldrig vad man hamnar.

Just nu håller jag på med lunch. Det blir falukorv i ugn o makisar till det. Simpelt.

Hör i backgrunden hur Diezel attackerar sin blåa katt *hehe*

Nu har jag snart gått hemma igen i två veckor.

Igår ringde dom o jagade mig typ, fast jag hade "glömt" min telefon. Jag får ju faktiskt inte betalt för att hjälpa dom nu. Så varför ska jag vara så snäll. Men jag har lite svårt att inte hjälpa. Men Ola skäller lite på mig så. Och jag fattar själv att jag måste sätta stop ibland.

Det funkar ju inte så bra där nu när jag inte är där längre o det känns ändå lite kul att veta att jag faktiskt behövs.

Men men......

Åter till lunch görat.

Hörs senare !

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards