Alla inlägg den 3 september 2009

Av -[ Iza ]- - 3 september 2009 13:58

*Rönnbärsgelé gjord inväntar resultat - Check !

*Äppelkaka i ugnen - Check !

*Vart ute med Diezel 2 gånger - Check !

*Ätit - Check !

*Tagit disken - Check !

*Kollar när det regnar - Check !


Återstår att göra

*Betala 1 räkning

*Äta äppelkaka

*Film kväll hos Jenny o Alex

*Sova


Fota blir det inte när det ösregnar ute


Av -[ Iza ]- - 3 september 2009 10:04

ja ibland är man det, skulle ha simmat med jenny oxå men orkade bara inte. Så hon kom o hämtade mig istället så åkte vi ut till havet o gick o pratade om allt + mina problem. det va så skönt att faktiskt för en gång skull ha någon här där jag bor som man kan snacka med.

så i dag känns allt lite bättre.


jag ska bli en bättre person. jag ska bli glad igen !!


idag ja vad händer då ?!

på dagen kommer det väl inte hända så jätte mycket antar jag.

ska betala en räkning. sen äta lite kanske. sen ut med diezel. o fota lite mer. försöka göra min rönnbärsgele. sen i kväll ska vi hem till jenny o alex o kolla på film :)

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards