Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av -[ Iza ]- - 2 augusti 2009 22:07

jag lever fast har inte haft mycket tid över att uppdatera er på vad som hänt. det har väl inte direkt hänt jätte mycket men efter jobbet har jag bara vart så trött.

Och ihelgen va jag i göteborg o hälsade på mamma vi hade en mor o dotter helg. vi va på stan o shoppade o lunchade, sedan hem för att lasta av det vi handlat för att ta spårvagnen in och gå till liseberg för att spela upp lite pengar o ha det lite mysigt.

Vi vann 2 stjärnvinster, Kex choklad och Mjölkchocklad. så 4 kilo choklad så nu har man att göra ett tag fram över. Kunde kanske gått lite längre där innan men det blev snabbt tungt att bära o hungriga blev vi så vi gick till en turkisk resturang och åt det va jätte mysigt.

men hem efter en lång dag på stan, och som man sov sen va helt slut.

 men en helt underbar helg.


sen på söndagen innan jag åkte hem fikade jag med pappa en stund. pratade om deras resa o lite så.

sen x2000 hem till mitt hem o sambo o diezel!

 ska bli skönt att få sova egen säng.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards