Alla inlägg den 5 juli 2009

Av -[ Iza ]- - 5 juli 2009 23:41

Då har denna helgen oxå passerat oss.

I fredags gjorde vi inte så mycket jag va ganska seg efter ha jobbar en hel dag i 29 graders värme. Vår AC funkar inte så bra på jobbet. Den kyler väldigt lokalt. Får försöka fixa den kanske räcker o städa den.

Iaf, dagen fick annars ganska smärtfritt.

Kom hem så skulle vi göra mat. men jag va så varm så jag vägrade ställa mig o laga mat, så vi beställde pizza. Vilket vi blev väldigt besvikna över. Tog över 1timme o få dom sedan va dom helt feta o äckliga. Man ska inte beställa pizza en fredag eller lördag kväll från Anna's Budpizza men annars gör dom bra pizzor. Vi fick inte ens det billigare för att det tog så länge. *Morrr* Sen tod vi det bara lugnt resten av kvällen.


Lördagen skulle vi först följa med Jenny o Alex till Knutstorp på bildag. men eftersom det skulle bli 30 grader så vågade inte Ola vara i solen med sin brännskada. Och det tyckte jag va bra val, för det hade vart hur varmt som helst där. Men på kvällen sen kom dom hem till oss vi grillade och kollade på film, Sagan om ringen 1. Jag o Alex somnade till lite ;) men den är ju så himla lång och när man sett dom så där 4 ggr så kan man vad dom händer.

Men det va en mycket trevlig kväll som vanligt :)


Söndagen va en lång tråkig dag ! Gjorde absolut ingenting på hela dagen...

Men sen på kvällen cyklade jag ner till stan för att möta upp jenny o köpa lite godis. Så åkte vi hem till oss o kollade på film o snackade.

Så dagen slutade inte helt fel iaf.

 Sedan har jag sålt min första sak på tradera det gick väl så där. Hade hoppats på lite mer pengar än vad det blev, men jag har lite byxor uppe nu som jag hoppas kan stiga lite mer iaf. *håller tummarna sten hårt*


Men nu tror jag allt att jag ska ta o klia till sängen o sova lite.

Godnatt !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards