Alla inlägg den 28 juni 2009

Av -[ Iza ]- - 28 juni 2009 20:24

Idag har det vart nästan 30 grader varmt. Vi har vart ute hos Ola's föräldrar o badat i deras pool o solat. Men jag tog det ganska lugnt med solen idag eftersom jag inte vill bränna mig förmycket. Det va jätte skönt iaf. Men nu är man lika varm igen. Man skulle väl visserligen kunna sticka ner till havet det tar ca 5 min dit 10min hem. Om man vill svalka av sig fast man är väl lika varm när man kommer hem om man cyklar.

Annars har vi inte gjort mycket i dag alls, det är för varmt för att städa o så. Fast vi hade behövt det!

Jag badade diezel i badkaret så nu är han sval o luktar gott :)


Diezel gillar jordgubbar :)



Av -[ Iza ]- - 28 juni 2009 11:54

Igår gick vi på Bulls och åt o drack någon öl, det va hur gott som helst. Öl i denna värmen blir ju ännu godare :)

Jag åt ju självklart Jätteräkmackan, Ola tog sin cheesburgare, Sen va Emelie o Christian med oxå. Efter det gick vi på bio och såg Transformers 2. Den va ok, det va igen en mer komidi action än ren action film.

Men oj så varmt det blev att se en 2½ timme lång film när det va 30 grader ute.. att man inte lär sig ,)

Men det va trevligt iaf.


Sen hemma fasnade jag framför tv3.play och kollade på Paris Hillton BFF ganska löjligt men svårt att inte titta på ;)


Idag ska vi ut o bada i poolen, kanske få lite färg oxå..


Tjingeling i värmen

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards