Alla inlägg den 1 juni 2009

Av -[ Iza ]- - 1 juni 2009 23:47

Idag har det minsann vart varmt, oj oj oj så varmt det va på balkongen när jag tänkte att jag skulle sola. Fast jag gjorde det lite iaf kankse 30-40mins ganska lagom tror jag, man vill ju inte bränna sig för mycket. Jag känner nu att jag brände mig på läpparna lite grann. Så imorgon ska jag köpa solskyddsfaktor kräm.

Idag har jag tvättat oxå mindre kul det.

 Sen har man inte orkat göra mycket mer.

Sen har jag oxå ringt in till arbetsförmedlingenskundtjänst, man måste ju göra det ibland när man är deltids arbetare eller arbetslös. Han höll med mig att det är jobbigt att jobba deltid eftersom det kommer så jäkla mycket krångel med a-kassan. Kändes skönt att höra att det är fler som tycker det. Men annars gick det bra. Han sa inget om att jag va tvungen att söka jobb i någon annan stad eller så.

Sen ringde dom från varberg i dag jag ska åka dit o jobba på onsdag. 1 extra dag iaf.


Igår SÖNDAGS:

Så träffade vi Jenny o Alex för lite minigolf på japans minigolf bana, där va jag o ola o spelade första sommaren vi träffades oxå :)

Det gick faktiskt ganska bra för mig även fast jag kom sist som alltid :) men det gör inte så mycket bara man har kul.

Sedan åkte vi hem snabbt för att mata Diezel för att sedan åka ner till stranden o grilla o mysa. Diezel fick ju självklart följa med denna gången. Han blev super glad han badade i havet o allt.

Havet är nog lite för kallt för min del fortfarande men det va allt folk som badade.

Sedan åkte vi hem till oss o kollade på x-men 2.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards