Alla inlägg den 13 maj 2009

Av -[ Iza ]- - 13 maj 2009 16:41

imorgon ska jag för första gången i mitt liv flyga inrikes flyg. är lite nervös faktiskt men det ska nog gå så bra det. Tänkte jag skulle se om jag kunde fota lite ,)

Ja jag har fått fotomani just nu. vill bara att 1 månad ska passera snabbt så jag kan köpa mig min nya kamera :)

Ola vill ju oxå att jag ska ta kort på när han kör hojen.

Iaf.

Jag ska till Sthlm igen imorgon för sista delen av kursen. Sen får man bara med sig hem ett prov som man ska skicka in sen är man klar glasögon stylist :)


Nu kommer snart Jenny o ALex hit vi ska grilla lite o sen får vi se vad som händer.

Av -[ Iza ]- - 13 maj 2009 14:05

Ja först börjar det med min morbror som kollapsade på gatan i söndags. Hittad av en snäll gammal dam som ringde ambulansen. Tack för att det finns snälla människor !

Vi vet ännu inte riktigt vad dom hänt med honom. Han ska iväg på arbets EKG nu iaf. Han har tidigare problem med sitt hjärta.

Så igår skulle min mormor åka o hälsa på honom på sjukhuset och då kör honom av vägen, i 70km/h rakt in i en stolpe o kvaddar sin bil. Hon klarade sig oskadd. Men hon har lite on i bröstet nu men det är nog för trycket av bältet. Hon har sedan tidigare whiplashskada.

Sedan opererades min farbror i måndags för prostatacancer :( men det hade gått bra han får veta om 6 månader om det blivit helt bra. Min äldsta farbror opererades mot samma i janurai i år. Så bara massa just nu, men alla mår bra under omsättningarna.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards