Alla inlägg under april 2009

Av -[ Iza ]- - 1 april 2009 19:04

Idag blev det en väldigt härlig dag, först va jag på stan en sväng fixade en present till Ola, så nu är det klart. Sedan besökte jag Mic på Chic & Chosy snackade lite skit med henne i solen.

Sedan cyklade jag hem o gick ut med diezel. Han fick springa i hagen oxå så han blev jätte glad. Sedan fixade jag lite picknic på gräset utanför oss när ola kom hem så vi fikade i solen det va lite trevligt det...

Sen cyklade vi till Willys o handlade saker till smörgås tårta som Ola ville ha när han fyller år.


Ja det är väl det stora hela vad som hänt idag


Hoppas ni haft en härlig dag med mycket sol oxå.

Av -[ Iza ]- - 1 april 2009 11:17

Ja jag är inte mycket för att luras så..

Idag är jag ledig så måste dra ner till arbetsförmedligen och uppdatera min handlingsplan som skulle gjorts innan den 23:e mars igentligen, men jag har bara inte haft tid..

Sedan får jag väl se om jag kan hitta en present till sur ola.. som fyller den 3:e april.. hormontabletter kanske hade vart en bra present..


Idag har dom möte på jobbet o jag är så nyfiken vad det handlar om, jag ska inte vara med på det. för det handlade inte om mig.

Så längtar nästan till imorgon :)


hörs sen !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards