Alla inlägg den 9 april 2009

Av -[ Iza ]- - 9 april 2009 21:32

Idag ja har varit en lätt enerverande dag, först kom jag till jobbet med lite ont i magen sedan jobba med en som stressar ihjälp sig, blir liksom inte bättre... Nu är det inte så att jag hade stress mage, men det är den där onda magen man har 1 gång i månaden typ.


Sedan vill jag gärna ha det jag håller på med på mitt sätt men det fick jag inte så blir jag irriterad och orkar bara inte bry mig.. jag får väl helt enkelt gå o köpa mig en egen pärm nästa vecka o fixa iordning det... eftersom det är ju jag som har hand om det mesta med papperna nu känns det som jag o andreas o då vill jag ha det på ett speciellt sätt så jag vet hur var o så...

Så nu är det skönt att man är ledig ett tag, jag ska bara jobba torsdag o fredag nästa vecka vad det ser ut som.. Och då är det bara jag o andreas så det blir skönt..

Sedan hände väl inte så mycker idag mer. kom lite nya bågar o solglasögon som jag plockade upp o så.

Men inget annat spännande.


Sen köpte jag påskägg till Ola. O vin till oss.. O sprang runt lite för att komma iväg från jobbet..

Ola hade köpt öl till oss, så idag blev det en kall god öl *yummy*

o imorgon tänker jag sova ut !!


Ha en bra kväll !

Av -[ Iza ]- - 9 april 2009 21:31

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards