Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Marsipan Kyckling

Av -[ Iza ]- - 8 april 2009 23:11

Phew !

Idag har varit en riktigt påfrestande dag !

Mycket att ta hand om o så... inte började dagen bra heller med huvudvärk, men vi sålde bra idag iaf det är ju positivt.


Oh jag glömde ju säga att igår fick jag en påsk kyckling i marsipan av en kund för att jag va så snäll o hjälpte honom att justera hans båge :)

Då blir man glad :)


Annars hade det väl inte direkt hänt nått idag.. *tänker*

Nä det har det inte, bara snackat med mamma o pappa lite.

Pappa hade köpt ny bil eftersom hans andra havererat på motorvägen så det va ju bara tur att inget allvarligt hände.


Vi håller oxå på att kolla lite på en skrotbil som vi kan ha till hösten/vintern. Men vi får se hur vi gör. Nu till sommaren klarar man ju sig. Och jag vet ju inte ännu helt hur det kommer bli med mitt jobb.

 
 
Ingen bild

irene

9 april 2009 09:43

kul för dig att du blir uppskattad av kunderna..hoppas ni hittar en liten bil ni kan köpa till hösten..kram mamma

 
Sofia

Sofia

9 april 2009 21:14

GLAD PÅSK!

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

9 april 2009 21:15

Hälsa din mamma från både mig och min mamma.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards