Alla inlägg under mars 2009

Av -[ Iza ]- - 1 mars 2009 14:23

Yummy säger jag bara, denna vill jag ha... Jag gillar snygga bilar :)

Någon som har 2mille att låna ut ,)

Av -[ Iza ]- - 1 mars 2009 11:08

ja då va det redan söndag ! fast det kändes som det igår med ;)

det gör inget att dagarna går fort nu, jag vill ju bara att det ska bli onsdag !! :)

Idag ska vi åka o handla lite mat som vi behöver. Sedan blir det en lång runda ute med Diezel. Kasta lite boll o så.

Ikväll blir det väl slappa.

O sen va det måndag o närmare onsdag =D

Vill åka till göteborg oxå o hälsa på mamma, får se när jag kan komma iväg för det, men det får nog vänta tills efter 9mars..

Om 1 månad fyller Ola år oxå. detta året har han fått spara ihop till sin present själv efter som jag inte vet vad han ska ha osv. Vi har ju ändå gemensam ekonomi så.


Nu är det snart dax för brunch :)

ha en bra söndag !

Av -[ Iza ]- - 1 mars 2009 01:35

Godnatt alla kärablogg vänner, gamla som nya !

Hoppas ni alla får en god sömn o många roliga drömmar :)


Nu ska jag sova som en stock iaf. är riktigt trött nu !


Av -[ Iza ]- - 1 mars 2009 00:09

Mars Mars måne jag kan lura dig till skåne, Ja det va ju en skämt fras dom sa när jag va liten och bodde i göteborg :)

så detta får bli mitt första inlägg denna månaden... som kommer bli en så bra månad har jag bestämt =D

fortsatt trevlig mars månad !

Nu kommer sommar tiden snart oxå *hurra hurra*


Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards