Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Besökt Allum

Av -[ Iza ]- - 24 mars 2009 22:06

Idag har vi vart på Allum o träffat mormor, morfar va iväg idag så fick tyvärr inte träffa honom denna gången..

Shoppade lite idag igen :)

Fick lite pengar av mormor så jag passade på, en ögonskugga lila från Make Up Store. sedan lite saker till min scrappbooking.. hittade en billig affär vid allum ,hade kunnat köpa lite till om man kände att man hade råd ,) Sedan bjöd mormor på fika så vi satt o snackade lite.. börjar märkas mycket nu att hon blivit gammal, men visst hon är dock 71 år i år..

Så gick vi runt o strosade mest, vi träffade nån dom kände, ja hon känded ju mig sen jag va liten men jag kommer inte ens på vem det va nu ,)

jag kommer ju liksom inte i håg alla sedan jag va barn.. men dom kommer ju ihåg mig... men men så är det :)

Sedan åkte vi tillbaka till mamma ganska tidigt o satt o snackade bara jag o mamma.

nu ikväll har vi ätit o kollat på tv mest..


nu ska jag försöka sova lite eftersom att jag måste gå upp kl 7 imorgon för att åka till varberg o jobba..

sedan efter det bär det hemåt..

ska bli skönt att komma hem till egen säng så man kan sova igen :)

 Diezel kommer ju bli glad att man kommer hem oxå iaf, har ju en present till honom..

Sen jobbar jag i halmstad igen på torsdag som vanligt.. måste komma ihåg att ringa chefen för att höra när jag får ut min första lön, eftersom jag inte ens vet hur jag ska skicka in mina timmar..

Sedan hur jag ska göra med tåg biljetterna..

ja massa o lösa när jag kommer hem igen..


ha det så bra så hörs vi imorgon igen !


 
 
Sofia

Sofia

25 mars 2009 21:12

Ja det ska bli roligt att komma iväg på kryssning.
Jag tar bara Jennifer med mig.
Känner att vi behöver det, båda två.

Ha de gott

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

26 mars 2009 07:32

Va mysigt ni har haft det då! Jag har det bara stressigt just nu, måste bli klar innan 1 april med allt!=) Men det är kul!

Du verkar trivas på jobbet iaf, va skönt för dig att det löste sig med jobb, man vill ju liksom inte va hemma heeela dagarna även om det är skönt ibland!

Ha en finfin dag!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

26 mars 2009 17:58

Heej gumman! Har varit slö med att skriva blogg och läsa bloggar, men hoppas allt e bra med dig! Att fika med mormor e alltid trevligt :) Jag kan iofs inte fika ute med min mormor, det hade hon aldrig orkat, men vi ska hem till henne i helgen eller i början av nästa vecka och ta en fika :) Hoppas även att allt har gått bra på jobbet idag :) Kramiz

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards