Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Resan till göteborg

Av -[ Iza ]- - 22 mars 2009 23:28

sitter nu i mamma's lägenhet i göteborg, ska snart stänga av och gå o lägga mig o försöka sova lite. är dock inte så trött just nu..

pratade precis med en grining sambo... hoppas han är på bättre humör imorgon.. och att det blir fint väder nu i 2 dagar så att han kan köra motorcykel till skolan, det kanske gör han på bättre humör..

Hade jag vetat att han hade obligatoriska lektioner så hade jag kunnat flytta mig resa hit 1 veckan.. men han nämde inget om det, så nu är det som det är !


Idag tog jag tåget hit 13:02 framme 14:20 typ, då möte mamma mig på stationen, vi tåg spårvagnen hem hit, på spårvagnen möte vi en man som redan fått i sig lite för mycket, han va visserligen inte otrevligt. utan mer åt det andra hållet, han skulle ju säga hela tiden om hur vacker mamma va o hur söt jag va om jag bara tog av mig min mössa.. jag må gilla min mössa =P

Han hette Lars iaf o om han inte va gift skulle han fria till mamma ,)

Mamma va den vackraste kvinna han sett o allt nu vad han sa :)

Blev lite väl mycket sånt snack.. sedan kom en tant på i 70+ ålder o då hamnade hon oxå med in i disskutionen. Hon hade en basker röd va den, den gillade han inte heller, man ska inte dölja sitt hår eller vad han nu sa.

Han steg av ett par hållpltser innan oss iaf, det va nog tur det för då såg han ju inte va mamma bodde :)


Sedan lagade jag mat till mamma o bengt, mamma tyckte det va gott iaf.. jag försökte ju bara vara snäll. men gubbar idag har väl en dålig humörs dag, eller nått. sedan hade jag köpt dyrt färskmalet kaffe o det va det ju oxå fel på. men viktigast för mig e ju att mamma gillade det !


Ja sen kollade vi på Beck som gick på tvn, den hade jag visserligen sett tidigare, men det funkade. fanns ju inte så mycket annat att göra så.

o nu sitter jag här, o ska väl krypa ner i sängen..


ha en bra natt !

sov så gott


 
 
Sofia

Sofia

22 mars 2009 23:44

Har du tid över för en fika?

Kramis

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards