Alla inlägg den 17 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 17 mars 2009 23:30

Nu tänker jag minsann gå o lägga mig är så trött... kollar väl kanske lite på tv men jag tror jag kommer somna ganska så snart... Imorgon jobbar jag inte men ska ändå försöka komma upp senast 9.30 så vi fixar till våra dygnstider..

Imorgon vet jag inte vad vi skulle göra.. tror ola hade några planer så vi får se vad det bär av..


G O D N A T T !!


Av -[ Iza ]- - 17 mars 2009 19:32

nu är man trött, sov så dåligt i natt o sedan upp för att jobba, hoppade ju inte extra idag.. Bra med extra pengar =D

Idag när jag kom till jobbet möte jag Andreas utanför, han vanade mig med en gång att Tanten jobbar till 12 idag,, hehe sa jag detta ska bli kul. Jag kliver in med ett stort leende på läpparna.. hon tappar med engång minnen o frågar

"jasså ska du jobba idag?!"

"japp" svarar jag, och går förbi för att hänga upp min jacka,,

"JA chefen har sagt det" säger maria *hihi*

Sen kommer jag ner fixar till lite tänder upp o så, sedan blir tanten o jag ensama en kort stund då frågar hon

"hopp hur känns det att jobba nu då ?!"

jag svarar "JÄTTE bra det är kul !"

hon mumlar till "ja det är ju annolunda nu, inte AO som äger det nu o JAG(tanten) som är chef längre! så vi får väl dra ett sträck över det som va!"

jag flinar "javisst inga problem!"

Så går jag för att låsa upp. Jag kommer inte snacka med henne för fem öre utöver jobb saker hon frågar mig om.

Ni som inte vet, Tanten är hon som gjorde att jag blev av med mitt förra jobb för att hon inte klarade av någonsom kunde mer än henne o va trevligare....

Sen frågade hon mig bara om lite små saker som jag kan, men inte hon kan efter att hon jobbat i lite mer än 2 månader o jag som då jobbat 4 gånger...  skandal !

Men det är ju uppenbart att hon inte är intresserad !

Iaf..

Idag hade vi rätt så mycket att göra, jobba i kapp det som dom inte hann med igår och så...


Sedan möte Ola mig efter jobbet så åt vi på Gustafs (sibylla) det va gott att slippa laga mat när man är så trött...




Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards