Alla inlägg den 11 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 11 mars 2009 23:34

Godnatt allihop !

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen o imorgon är det dax o jobba :)

Så inget bloggande på hela dagen :)


Ha em bra tordag !

Av -[ Iza ]- - 11 mars 2009 19:07

idag blev det ju ganska hyfsat väder så vi tog oss en promenad ner till havet. Det är ganska skönt att gå ner o se på havet. jag tycker det är ganske fridfult. Ola kastade lite boll med diezel så att han fick ut all sin energi eftersom det blev en ganska se promenad idag..

Sen nu i eftermiddag så har vi inte gjort så mycket, jag väntar mest på morgon dagen då man iaf får komma iväg o jobba lite...

Skönt att man har det iaf 2 dar i veckan just nu.. allt annat känns ju så tråkigt, jag har inte heller nån direkt lust att gå ut på dagarna jag kunde liksom legat kvar i sängen hela dan...

Till helgen har vi igen reserverat bio biljetter.. funderar även om vi tycker att det är lite dyrt att gå o bowla själva.. För de verkar som om ingen annan kan nu i helgen.. Men vi får se, just nu vet jag inte när vi ska ta tiden till det, mat o bio på lördag ju. så i så fall får vi välja nått, eftersom jag slutar kl 18:00 på fredag..

Imorgon får jag mina pengar oxå så jag ska kolla om jag kan shoppa nått.. jag känner att jag behöver det..


Ha en bra kväll !


Av -[ Iza ]- - 11 mars 2009 11:01

Så va det onsdag o imorgon jobbar jag igen skönt att jobba två dar i veckan iaf, så man har nått att göra.

Idag fick jag massage av ola för min rygg. Det är inte ofta jag får honom till att göra de :)

Sen gick jag o diezel ut en sväng, det har nog varit kallt i natt hittade lite snö på ett ställe. Men just nu tittar solen faktiskt fram lite.


Se vad man kan hitta på idag!?


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards