Alla inlägg den 6 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 6 mars 2009 22:46

Nu mår Diezel äntligen bättre har inte kräkits sedan halv 7 typ.. och han har fått i sig ca 2 dl filmjölk och 2 msk kokt kyckling. känns bra att han mår mycket bättre redan. hoppas bara det håller i sig så över natten..

Hade ju vart skönt att sova :) även att han får sova för det behöver han nu.


nu har vi precis kollat på den nya Underworld - rise of the lycans.

Jag gillar alla 3 filmerna. en av dom mycket väl gjorda o bra vampyrfilmerna.

o myst med lite godis o ostbågar. man kände sig lite elak mot diezel att sitta o äta god saker o han får inte ens äta mat.


Nu sitter jag här, vet inte riktigt vad jag ska göra, är väldigt trött. men vet inte riktigt om jag ska gå o lägga mig ännu.

Imorgon lördag har jag bokat tvätt tid måste tvätta diezels säng saker. sen har vi väl inte direkt planerat in något.

så får se vad som hittas på.

*gäsp*

Nä ska väl kanske surfa runt lite sen gå o sova.

Av -[ Iza ]- - 6 mars 2009 19:44

Ja sedan 3:34 i natt har man fått ta hand om vovven som blivit magsjuk. fast kl 9-18 har jag jobbat så då fick sambon va hemma o ta hand om Diezel. Nu va det ca 2 timmar sedan han kräktes sist. Vi gav honom lite fil för 1 timme sedan och en så länge har den fått stanna kvar, så om det fortsätter så, så ger jag honom lite till om 1 timme.

Jobba idag gick lite segt i mellan åt efter som man va ganska så trött. Men som tur va den en del o göra så att man liksom inte hann tänka att man va trött.

Idag gick allt med systemet lättare iaf, man lär sig snabbt. Vissa grejer fick jag ju fortfarande fråga om eftersom jag inte gjorde det så mycket igår. Men vi sålde väldigt bra ! :)

Nu är man hemma hos vovven o är så seg..

ska snart se på film o slappa..


ha en bra fredag kväll !


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards