Alla inlägg under februari 2009

Av -[ Iza ]- - 14 februari 2009 13:04

Hoppas ni alla får en underbar dag/kväll, med mycket kärlek !

 Här är det helt underbart väder idag, så nu ska vi snart gå ut o gå.

Vi har fixat vår hall hela förmiddagen idag, så nu är allt helt klart..

Lovade er bilder till idag, får se om jag hinner fixa det senare just nu ligger dom i kameran.

Ikväll ska vi ut o äta o mysa :)


Ha nu en underbar dag alla !

Av -[ Iza ]- - 13 februari 2009 23:53

Nu är det dax att krypa till sängs är jätte trött nu va ju uppe tidigt idag..

Vi såg på Max Payn idag den är bra, såg den första gången på bio. Och nu hemma.

Nu är det oxå färdig målat, ni ska få se bilderna imorgon hur det blev :)

Orkar inte sätta mig o fixa det idag..


Kollar ut genom fönstret o ser en alldeles söpk lik måne, lite orange/gul.. väldigt fin.. Min kamera lykas dock inte ta nått fint kort inne ifrån..


Sleep well all !


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 13 februari 2009 16:58

Av -[ Iza ]- - 13 februari 2009 16:40

Kom precis hem från stan.

Sprang runt där försökte hitta nått att köpa till mig själv från Ola och något till honom. Men det blev inte nått. Kunde inte ens hitta nått till mig själv, som va inom prisvärd.

Jag köpte istället godis, och sedan gick jag inte på Peter Beier Choklad och köpte oss lite god choklad. Sen va jag oxå o köpte marmelad smak Jordgubb/Champange på Köpmansgården och köpte Irish Cream kaffe till Ola.

Så det blir en lyxig helg iaf, det är vi värda ! :)


Puss o Kram



Av -[ Iza ]- - 13 februari 2009 13:24

Woohaahoo... nä jag tror inte på olyksfredagen. Eftersom jag oxå är född fredag den 13:e :) så är det snarare min tur dag. 13 är mitt tur nummer oxå.

Brukar du ha otur fredagen den 13:e ? ?

Idag har vi målat klart ena delen av hallen, nu är det bara den ljusa delen kvar..

Idag är det underbart väder :) lite kallt men inte ett moln på himmelen, så Ola står nu i duschen sen ska vi gå ut en sväng, sedan tänkte jag bika ner till stan..

Sen ikväll blir det säkert film o lite godis :)

Får se om vi målar klart andra halvan ikväll oxå, vill ju inte dra bort tejpen för tidigt o riskera att färg lossnar. Men skulle vara kul att få det klart...


Har inte hört nått om jobbet ännu, men killen jag ska träffa är mycket upptagen sa dom. men jag hållar alla tår o tummar i kors :)


Ha en underbar dag !

Puss o Kram


Av -[ Iza ]- - 12 februari 2009 23:00

Nu tänkte vi snart gå o lägga oss, har vart vaken sedan 8:20 kanske inte jätte tidigt men vi är trötta iaf..

Ska drömma om mina mål i livet i natt tänkte jag ,)

Kollade på lyxfällan idag man är glad att man inte har dom skulderna iaf.. Skulla aldrig ta ett sms lån för att shoppa kläder...

Dom sa att har man mål kan man nå mycket mer.


Mina mål

*Gå ner i vikt

*Få ett jobb

*Köpa en digitalsystem kamera

*Köpa en vovve till

*Resa

*Flytta

Det är mina mål jag har just nu iaf...

Finns säkert några till om jag tänker till.

Vad är dina mål ? ?



Godnatt

Puss o Kram


Av -[ Iza ]- - 12 februari 2009 22:08

då va hallen målad 1 gång, ska måla andra gången imorgon.. sedan är det bara den ljusa delen kvar oxå, färgen torkade jätte snabbt vilket är bra för då blir vi klara imorgon =D

Ser fram emot resultatet.

Så förhoppningvis kan jag lägga upp resultatet imorgon :)


Nu sitter vi o dricker lite öl framför tvn, medans lilla Diezel går runt i hallen o luktar på allt.

Imorgon tänkte jag se om jag kunde åka ner en snabb sväng till stan på eftermiddagen. Köpa lite godis. Och alla hjärtansdag present, fick inte tid att göra det idag ju :)


Nä ska gå o ta mig en till öl nu o sätta mig vid tvn istället.


SKål !

 Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 12 februari 2009 19:50

Torsdag kväll men känns mer som fredag kväll.. har köpt 2 öl till ikväll mums :)

Jag började aldrig måla förut jag satt lite o pillade med en annan blogg. Ska eventuellt starta upp en egen domän, men inte denna månaden. Så jag fortsätter att blogg här lite till :)

Sen när jag väl startat upp en domän gäller det ju att fixa till den andra bloggen så som man vill ha den, denna bloggen här är ju väldigt enkel att förstå och så. Så har inte riktigt bestämmt mig, men på en privat kan man ändra SÅ mycket mer, och det är lite det jag vill kunna.


Ikväll händer väl inte så mycket mer... Ola sa att han eventuellt ska börja måla men vi får se hur det blir med det.


Ha en bra kväll

puss o kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards