Alla inlägg den 24 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 24 februari 2009 23:55

Då va det dax att sova.

Mamma smsad för ca 20 mins sedan deras plan hade landat nu 4 timmar försent. Men allt hade gått bra iaf. Hon ringer imorgon :)

Först blev jag allt lite nervös. Men det hann ju ändras till man skulle gå o lägga sig iaf.


Sov så gott alla


puss o kram

Av -[ Iza ]- - 24 februari 2009 16:07

OH äntligen !! Maria ringde idag på fredag kl 15:00 ska jag träffa patrik, för en intervju om jobbet !! Jag är så glad. Hoppas hoppas nu bara allt går bra. Även om det blir så att jag ibland måste pendla till Varberg så får jag ta det. Nu måste jag bara få jobbet ! :)

Jag kommer vara nervös på fredag, även att jag inte har nått att vara nervös för direkt. Både Andeas o Maria vill ju ha tillbaka mig och det vet dom om. Det handlar bara att jag ska va nått dom vill ha oxå. Men det ska nog gå bra :) *pirr*

Så underbart det hade vart o få det...

Jag kommer göra allt för att få det :)

 Hoppas ni håller tummarna för mig ?! :)


Vi va nere på stan oxå en sväng. Ola hittade inga böcker direkt men vi hade ju Diezel med oss oxå så då kan man inte vara inne i butikerna hur länge som helst. Nån av oss stannar alltid ute med diezel, men han hatar stan o alla människor. Han blir inte arg men han försöker springa hem o sitter mest o pipper :)

Sen firade vi med lite chocklad :)


Nu har jag oxå lagat 4 par av Ola's jeans så min rygg ömmar lite. Men nu är det gjort iaf.


Hörs sen !

Puss o kram 

Av -[ Iza ]- - 24 februari 2009 11:10

glömde visst säga godnatt igår, men jag fick sån huvudvärk så jag tog en ipren o gick o la mig och idag är den borta som tur är :)

Idag är det jätte härligt väder ute. vi ska nog ner en sväng till stan sedan det är ju bokrea nu. och Ola ville köpa nån ny bok att läsa.. Jag hittade en bok om scrapbooking oxå som jag tror jag ska köpa.. Och så får man ju komma ut lite, i sol o vår vädret :)

Idag kommer mamma hem oxå :) väntar på att hon ska ringa men tror inte dom landade förens i eftermiddag..

nu ska vi snart äta lite tråkig lunch iaf..


Ska ni handla på bokrean ??


Ha en bra dag !



Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards