Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

vad hittar ni på en vanlig vardag ?

Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 00:04

Nä nu känner jag allt att sömnen börjar komma in på mig, känner mig lite seg i huvudet, eller är det kanske vinet ,)

Dumt att vända på dygnet nu när man har det ganska rätt iaf.

Imorgon måndag ny vecka. jahopp och vad kommer denna veckan ge mig ?!

Måndag : 0 planer

Tisdag: Mamma kommer hem

Onsdag: 0 planer

Torsdag: samma här

Fredag: Helg inget planerat

Lördag: vill att nått ska hända, inget planerat

Söndag: ja då va veckan slut igen.

 Tiden bara går o går just nu o inget händer.

Ola ska minsann få fixa Yoga dvdn åt mig imorgon. Nu har jag slarvat som bara den, men jag har ju haft ont i magen o då känner man inte för att träna.


vad hittar ni på en vanlig vardag ?


Godnatt iaf

Puss o Kram

 
 
Mona

Mona

27 februari 2009 20:47

Ja min vardag är ganska ofta en repris! Mån-Fre jobbar man från 07.00 - 15.30 Sen när man kommer hem, käkar man, kollar tv eller umgås med vännerna. På helgen slappar man, tar tag i städningen här hemma som man inte orkar göra mitt i veckan, och umgås även då med kompisar och unnar sig lite god mat och snacks :)

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards