Alla inlägg den 23 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 23:13

Jag är med i en tävling hos www.aromboden.se om att vinna 1 kg drömtea. Min dröm blandning skulle nog bli: Svart tea, jordgubbe, choklad och vita sockerstjärnor :)


Va med och tävla på deras hemsida du oxå ! Har du ingen blogg får du tipsa 3 vänner :) Allt står där vad som gäller.

 TÄVLING

Tävlingen håller på fram till den 28/2 kl 20.00


Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 19:10

WEee 800 Unika besökare denna månaden så långt som den gått iaf :)

Så kul att se sin egna sida växa, visst är det ?

Ska jag kunna ta 1000 denna månaden ?!


Det vore ju kul =D


Tack alla underbara läsare och alla ni som lämnar så gulliga kommentarer !


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 19:09

Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 18:24

Nu har vi precis ätit, färsk pasta med köttfärssås. Och ska snart ta på oss o gå den sista promenaden för denna dagen. Tänkte jag skulle kolla på mina kort jag tog innan på lite vår blommor blir nått bra lägger jag upp det här sen.


Idag har inte hänt så mycket mer.

Ola fick bekräftelse på att hans mobil ska levereras mot slutet av veckan, så han blev ju glad. Sedan blev vi inbjudna till alex o hans tjej jenny. inget planerat datum ännu, men det vill vi gärna :)


På torsdag kommer pengar det är ju iaf kul det ..


Nä nu vankar diezel fram o tillbaka så få gå o ta på oss nu.


Hörs sen


Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 10:26

Japp måndag idag och jag gick upp ganska hyfsad tid 9:30. Kändes ändå skönt att vakna lite tidigare än vi gjort ihelgen.. Vart ute med diezel en morgonsväng oxå..

Och ja nu sitter man här igen :)

Läsete Aftonbladet.se vilken artikel. "Nu lyfter VI sverige" hoppas verkligen att företagare och kommuner hoppar på detta nu, för annars kommer det verkligen bröja många år innan det vänder.

Så är du läsare av mig blogg och förtagare kolla extra noga om du inte kan ta in någon extra eller deltid iaf. JAG UTMANAR ALLA FÖRETAGARE ! :) själv är jag dock ingen företagare. Men hade jag varit det hade jag försökt iaf. Vi måste alal hjälpa till ju :)

Ingen vill väl ha det så här längre ?!

Jag hoppas själv på att få tillbaka ett jobb snart efter ha blivit av med det i sommras förra året. Allt man vill är ju att kunna börja shopa igen så att man gynnar andra företag. Men som arbetslös kan man inte shopa precis mycket...

Jag hoppas på att det vänder snart iaf.

Av -[ Iza ]- - 23 februari 2009 00:04

Nä nu känner jag allt att sömnen börjar komma in på mig, känner mig lite seg i huvudet, eller är det kanske vinet ,)

Dumt att vända på dygnet nu när man har det ganska rätt iaf.

Imorgon måndag ny vecka. jahopp och vad kommer denna veckan ge mig ?!

Måndag : 0 planer

Tisdag: Mamma kommer hem

Onsdag: 0 planer

Torsdag: samma här

Fredag: Helg inget planerat

Lördag: vill att nått ska hända, inget planerat

Söndag: ja då va veckan slut igen.

 Tiden bara går o går just nu o inget händer.

Ola ska minsann få fixa Yoga dvdn åt mig imorgon. Nu har jag slarvat som bara den, men jag har ju haft ont i magen o då känner man inte för att träna.


vad hittar ni på en vanlig vardag ?


Godnatt iaf

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards