Alla inlägg den 11 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 23:39

ja så har även denna dagen passerat rätt så fort ! Halva veckan gått... Usch tiden går så fort och inte gör man nått vettigt.... Men men det kommer väl snart, hoppas jag iaf. Hade man bara fått ett jobb så hade ju allt känts bättre, man hade haft lite pengar över till att göra nått för.

Och shoppa lite :)

Nu bara man går o går o inget händer. Tur att vi ska hitta på nått i helgen iaf...

Träna har jag inte gjort på länge heller.. man blir latare att inte göra nått alls.. Fy på mig !

Nån dag ska jag inte klaga så mycket ,)



GODNATT !

puss o kram


Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 22:27

Min kusin Sofia slog i dag över 100 unika besökare, stort grattis till henne ! :) jag är jätte glad gör hennes skull :)

Alltid kul att få många läsare, det betyder ju att man skrivit något kul iaf :)

 Kanske nån dag når jag oxå det *hinthint*

Idag slår jag mitt rekord, haft 57 unik just nu. Och det har jag haft 1 gång innan bara.


Ola köpte en telefon i dag iPhone så han är super glad !

Själv tänkte jag se om jag kunde hitta nått till mig imorgon när jag är på stan ,)

Jag skulle verkligen behöva ett par nya byxor.. dom jag har nu börjar bli förstora. vilket är positivt i ett sätt, för då går jag ju ner i storlek iaf :)


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 18:40

Då va man mätt, kvällens mat blev spagetti o köttfärssås. det funkar alltid.

Idag har vi tejpat klart o slipat det jag spacklade igår.

Imorgon efter Ola's skola ska vi börja måla =D

Ska bli spännande !


Jag måste oxå ner en sväng till stan ju, till Apoteket, tänkte hälsa på maria o andreas imorgon oxå se hur den nya butiken ser ut. vet att dom är själva imorgon ju. Sedan ska jag inhandla en sak till mamma's present :)

Nu är klockan 01:00 hos mamma, så hon ligger säkert o sover.

Sedan ska jag nog handla nått litet att ge ola på alla hjärtans dag, han läser inte min blogg så det blir en liten hemlis ;)

 Sen händer nog inte så mycket mer...


Ha en bra kväll..

puss o kram

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 14:04

Hjältehund prisas för sitt mod !

En liten Russel (jack russel) offrade sitt eget liv och gick emellan en grupp barn och 2 arga hundar.

George va 14år och fick efter attacken så svåra skador att han senare avled :(

Men nu får han en hjälte medalj för sitt insatts.

Under en cermoni delade generalguvernör Anand Satyanand ut en guld medalj till George's husse.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4381616.ab


Stackars lille George ='(

Hoppas ägaren till de andra hundarna åker i fängelse !!

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 13:54

Japp snart ska vi ta en promenad ner till stan, måste ha mer tejp. Och så vill Ola titta på en ny mobil telefon. Hans gamla börjar balla ur ganska mycket nu.

Han vill ha den nya Iphone så vi får väl se vad det blir.

Sedan ska vi köpa fika med oss.

Men det blir ju en snabbis till stan bara Diezel ska ju med oxå o han hatar stan.


Har bokat bord nu till House Ming på lördag klockan 18:00 *mums*

Sedan så handlar vi nog med oss lite godis hem oxå o myser framför en film på kvällen. Får köpa nått gott till lilla Diezel oxå :)

Jag funderar på om jag ska sy en tröja till honom jag har mönster men min sy maskin kan man ju bara använda zick zack på och den trasslar lätt.

Fast det är ju om man hittar nått billigt tyg oxå som är elastiskt...


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 12:43

Nu har jag en liten pause i mitt tejpande, men det är bara taket kvar nu och dit når jag inte, inte ens om jag står på stolen.. Jag är ju en ganska kort människa ,)

Sen blir ju inte saken lättare med min träningsvärk :)


Tänkte ringa resturnagen vi ska till i helgen o se om man ska boka bord eller inte. Vi ska inte gå till Pio's längre för det fanns bara bord kl 17:00 eller 20:30 och ingen av dom tiderna gillade vi.

Så det blir thai/kina mat iställer mycket billigare och så då kan man ju ta efterrätt oxå :)


Vad ska ni göra på Alla Hjärtans dag ?


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 11:09

Ja o lite snö fick vi i natt *blää* jag vill inte ha mer snö nu !

Det va ju inte mycket, men ämdå. Så nu är det kallt ute oxå 0.3 grader..

Idag har jag träningsvärk i mina armar efter burit hem färgen o tillbehör i går..

Idag ska jag tejpa klart hallen o så..

Sen ska jag bara vänta på morgon dagen då jag får pengar så ska jag ner en sväng till stan..

Men idag blir det att vara hemma. som vanligt...

 lite trött är jag, det är väl för man sova länge, men det finns ju inget annat att göra.

Nästa vecka tänkte vi åka o spela bedminton. Det ska bli kul även om jag är dålig :)


Nä tejp dax!

Ha en bra onsdag !

Puss o kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards