Alla inlägg den 8 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 8 februari 2009 21:13

Ja söndag söndag vad har vi gjort idag.....

Va på tippen o slängde lite skräp idag. åkte ut o fikade hos Ola's föräldrar en sväng, CH o L kom oxå dit. SÅ det blev ju trevligt !

Sen när vi kom hem gjorde vi inte så mycket precis. Det blev en fette söndag pizza, cola o sedan gick vi o köpte öl o så blir det chips till det..

Så vi struntade i bion vi är båda trötta o kände inte för att cykla ner dit i snön.. Fast det har ju upphört nu.. men det går lika bra att vara hemma o mysa i soffan..

Nu ska vi gå o se på film !


Have a nice evening !

Puss

Av -[ Iza ]- - 8 februari 2009 20:59

Alla Hjärtans dag tävling hos Sofia min kusin !

Om underbart sött tea och choklad !

Va med o tävla du oxå :)

För mer info gå till Sofia's sida !

Av -[ Iza ]- - 8 februari 2009 11:27

Ja söndag...

Idag ska Ola göra lite skit till tipen när vi ändå har bil. Sedan ska jag se till att jag får upp lampan hallen :)

Sen ikväll har vi reserverat bio biljetter får se om vi går..

Annars ska vi inte göra så mycket mer idag vad jag vet iaf..


Man gör ofta inte så mycket på söndagar..


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 8 februari 2009 11:25

Idag fyller min mamma år, stort grattis till henne !

Älskar dig massa !

Hoppas ni får en underbar resa till Thailand !

Av -[ Iza ]- - 8 februari 2009 00:35

Nu har vi kommit hem från vår kväll iväg... eller ja vi va hemma runt 12.00 men vi kollade på ett avsnitt Heros, men sen piggnade vi till så nu sitter jag här, va ju tvungen o kolla om jag fått nån kul kommentar o jag hade fått 3 iaf =D

Alltid kul med kommentarer :)

Haft en trevlig kväll med god mat, men nu är jag full upp i halsen med mat o så. Det va kött med rå stekt potatis med bacon i. Jätte gott !

Vi va där klockan 18:00 så kvällen blev ganska lång, längre än jag trodde.

Ola o hans syster lirade lite guitar hero sen ville deras pappa va med oxå :)

Dom är jätte duktiga allihopa.

Jag o Ola's mamma satt mest o snackade, det va trevligt, om allt möjligt.. Diezel han försökte leka med sina kusiner men dom gillar inte riktigt hans sätt att leka. Sen somnade han nästan i mitt knä så då fick vi åka hem :)

Men han är jätte duktig. Han är ju trots allt unghund och en russel med MASSA enerig :)


Det har börjat snöa här igen =/ det gillar vi inte....

Vi lånade med oss borr maskinen nu, så Ola ska försöka borra upp vår lampa vi fick i julklapp imorgon.. Jag får väl tjata lite dock.. annars glömmer han lätt..


Hoppas ni alla haft en trevlig kväll..

Godnatt !

 Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards