Alla inlägg den 6 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 6 februari 2009 22:21

Blev precis medlem på Bloglovin alltid kul att se va men hamnar i olika listor o så ,)

Så få se om man får några premunanter =D


Nu ska vi snart se på film äta lite kex o ost o godis o vin *yummy*


Ha en bra fredag kväll som känns som lördag :)


Oh jo jag glömde nästan, jag ska nog på anställningsintervju nästa vecka. låter lite konstig jag vet men det är inte ut satt nått jobb för tjänsten. SÅ jag hoppas verkligen att dom vill ha 1 till ! håll tummarna för mig !!


Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 6 februari 2009 18:08

Idag åkte jag ju till stan köpte nytt vin. Och sedan va jag på färgaffären o pratade med dom sedan till fastigehetsförmedligen för att få en rekvision. Så nu får vi handla färg för 900:- och tillbehöv för 300:-

Så i nästa vecka tänkte jag gå ner dit och fixa färgerna =D

Färgprovet är mycket mörkare på datorn än vad det kommer vara, den grå/ljus är nästan vit... blev lite konstigt :)

och den andra är då oxå klart ljusare..

Men nu ser ni lite hur vår hall kommer bli :)

Av -[ Iza ]- - 6 februari 2009 11:37

eller jag har vart det en stund, vart ute med Diezel som vanligt först innan man sätter sig här. Sedan kollar runt lite på nätet oxå...

Jag är jätte hungrig så måste snart fixa lunch, eller ja brunch...

Sedan får jag ta en sväng till stan o köpa nytt vin ... Och ta en sväng förbi målarhandlarn..

Idag är det ju fredag ju !! Fast jag har ju ingen direkt känsla av att det är helg när man gått hemma mer än 6månader nu =((

Men det kommer ett jobb snart !


Enjoy your movment!


Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 6 februari 2009 00:01

Då va det strax dax att gå o lägga sig. Är ganska så trött nu eftersom vi gick upp ganska tidigt idag ju...

Idag ringde jag vår hyresvärd oxå angående våran renoveringsfond, måste gå tillbaka till målar affären och kolla så att vi valde ur utbudet som vi får. Annars måste vi betala själva och det vill vi ju inte..

Hoppas bara att den normala färgen ingår i utbudet.. Annars blir jag ledsen.. Sist jag pratade med dom sa dom inget om det !! *morr*

Men men..

Kanske man skulle ta en tripp dit imorgon i vevan till stan. Det tar ju typ 1min dit från där vi bor nu ,)

Jag vill så gärna göra hallen nu ju !!

Hur det nu ska gå att göra en hall när man har hund *hihi* han får väl oxå bli lite blå ,)


GODNATT !!

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards