Alla inlägg den 1 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 1 februari 2009 23:59

Japps då va det väl dax att tänka på sängen.. 00:00 nu ju :)

Vill försöka komma upp i någolunda normal tid imorgon...

Hoppas morgondagen blir en film solig dag, kanske man skulle ta o vandra ner till havet med kameran oxå i så fall...

Träna ska jag göra imorgon me... fan det låter som om jag tränar varje dag.. men jag skriver att jag ofta ska men sen kommer massa saker i vägen..

jag är lat o jag står för det !!


Godnatt alla kära bloggare !


Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 1 februari 2009 23:39

Ja idag blev det inte mycket uppdaterat, vårt internet har vart nere. Men nu är det allt tillbaka lagom tills man ska gå o lägga sig.

Idag har vi vart borta på lunch ju, hos Ola's föräldrar det va trevligt.

Sedan åkte vi hem tog en promenad i solen. Även fast det va minus grader kändes det inte så kallt i solen.

Här blev en bild jag tog på ankdammen som vi brukar passera när vi är ute o går.

Jag lekte lite med inställningarna på kameran och så här blev resultatet. Ser ut att vara ett gammalt kort :)


Sedan gjorde vi inte så mycket mer på eftermiddagen vi va ju hemma ganska sent ändå.

 satt lite framför datorerna.

Sedan blev det hembakad pizza :) *yummy* Sen en liten kvälls promenad för Diezel's skull. Ja vi brukar gå ut 3 gånger om dagen iaf...

Nu kollar vi på en film, men ja som ni kanske förstår tycker jag att den är väldigt dålig. så kommer inte ens skriva om den.




Här är en bild jag tog i går på mina ny gräddade bullar :)

Dom blev väldigt goda iaf, säger omdömet Ola :)

Tur är ju det ,)


Snart är det dax att krypa ner i sängen.

Imorgon vad händer då ?!

*Ringa o boka bord på resturang vi tänkte gå ut o äta den 14:e februari.

*Kolla jobb som vanligt.

*Fixa packet till mamma som fyller på söndag.

Sen va det nog inget mer för tillfället iaf..


Hoppas ni alla haft en bra helg ?


Puss O kram

Av -[ Iza ]- - 1 februari 2009 11:38

Ja nu va det redan februari.. Närmare våren =D

Denna månaden här nog inte så mycket heller.

Mamma fyller

Min moster och hennes 2 barn och man fyller oxå.

Mamma åker till Thailand *usch henne* ,)

Jag ska igen kämpa för att gå ner i vikt.

Förhoppningsvis kommer det upp nått jobb jag kan söka.


Idag ska vi till Ola's föräldrar på lunch. Det blir stek o potatis.

Sen ska vi städa i eftermiddag. Måste verkligen dammsuga ju o städa köket igen efter mitt bakande.

Sen ska jag ju träna !! 10-15 min iaf.

Sen blir det nog slappt.


Ha en bra söndag !

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 1 februari 2009 01:16

Ja det blev ju faktiskt en trevlig kväll iaf.

L & CH tittade över vi spelade lite spel, Kvinnor mot män. vi vann ju så klart ,)

Sen gick vi ner till Statoil blev ju så godis sugen, skönt med en liten kvälls promenad oxå. Drack lite vin o åt ost.

Sedan kollade vi lite på Jeff Duham han är väldigt rolig, hans julshow va dock så mycket roligare :)

Men han e fortfarande väldigt duktig!


Ja nu är det februari. Januari passerade ju ganska så fort ändå. Hände inte så mycket under månaden.

Fortfarande inget jobb.

Ola har nu bara 1 år och 5 månader kvar i skolan.

Usch jag har nu bara 5 dagar på min att nå mitt vikt mått på att väga under 68 kilo... går ju inte så jätte bra precis. jag har lite dålig karaktär. Men jag lovar att jag ska bli bättre !

Imorgon kväll så ska jag F*N i mig träna !!

Mamma ring o skäll på mig annars ,)


Imorgon ska vi bort på lunch vid 13:00 tiden.. sen kommer det väl inte hände så mycket mer, vi pratade först om att gå o se Benjamin Burtons otroliga liv men 3 timmar .... är lite väl länge för mig att sitta i en bio stol..


Nä nu är det snart att gå o lägga sig !

Godnatt alla !

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards