Alla inlägg den 26 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 23:53

.. usch jag orkar nog inte vara vaken mycket längre till. Hoppas bara det inte blir lika dant klockan 7 imorgon bitti. Kan inte med en dag till av att vara på dåligt humör, för att man blir väckt av någon som står o skricker. 7 är visserligen inte super tidigt. Jag hade inte haft några problem att vakna så tidigt om det va under bättre förutsättningar...


Så nä nu ska jag nog ta o gå o lägga mig o kolla på tv i sängen istället för att sitta här o bara hoppas på att tiden ska gå.


Godnatt kära bloggare !

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 23:34

Ludde & Leo

2 små Yorkshireterrier's


Ludde & Leo by you.

Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 23:32

hehe här är ett kort jag tog på lilla diezel idag, han blir så glad när han få vara lös :)

Svårt att fånga honom på kort ,)


IMG_3707 by you.

Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 23:11

Äventyr, Familj, Sci-fi, Fantasi.

Huvudroller: Bill Murray, Tim Robbins mm

Handlar om att folket förstört vår planet att dom fick bygga en underjordisk stad kallad City of Ember, Bärnstensstaden. Men dom får bara 200år på sig. Det är en box som har en digital nedräckning på sig, den går i arv efter arv till borgmästaren. Men en dag glöms den av. Och tiden rinner ut. Men folket vet inte om detta själv. Dom väntar på att den stora skaparen skall komma tillbaka. Och hjälpa dom.

Jorden kallas den mörka farliga zonen.

Ska dom hitta dit ?

 Producerad av bla Tom Hanks.


Helt ok familje film, ganska kort med tanke på hur långa alla andra dagens filmer är.



Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 19:48

http://www.fukitol.com/


hehe kan kanske vara det ända vi behöver :)





Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 18:35

.. Pannbiff m makaroner för min del o potatis o brunsås till Ola. Vi hade inte potatis så att det räckte till två. Så jag tog makaroner...


Nu ska jag ta o packa ner xbox'et CH kommer och hämtar det snart.

Dom ska även låna några filmer av oss, som jag nu letat fram.

Ja vad ska man göra sen ?!

Jag ska nog kolla lite på min nya pilates video, som jag tänkte träna till.


Jag längtar till våren nu !!

Idag har jag haft väldigt tråkigt, vädret som varit idag har inte gjort det bättre heller.. grått o tråkigt..


Nä usch jag har inte så mycket mer att skriva..


Ha en bra kväll !

Puss o Kram



Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 16:34

.. nu börjar jag bli riktigt rastlös.

Gick en lång runda förut jag o Diezel. Släppte honom lös lite även. Fast han skrämde en man. Han va hund rädd o Diezel gjorde ett skutt mot honom o skällde för att Diezel är en stor fegis, men fy va hemskt det måste vart för den stackars manen... jag kände mig så elak ! Hoppas han inte får värre men för livet =( FÖRLÅT !

Men nu har jag sutit här ett par timmar jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag måste hålla lite i pengarna så ner till stan är ju inte sån menning att gå.

Städa jovisst det kan man ju alltid göra men hur kul är det på en skala...

Baka kan man, men vi lever sunt nu...

Ja jag kan då inte komma på mycket att göra...


BLääÄÄAÄÄÄAÄ !!

Av -[ Iza ]- - 26 januari 2009 13:38

Ja det gick ju ganska bra.

Hon matchade mitt cv mot alla jobb i sverige. Jag kommer INTE söka i hela sverige det kan dom glömma ! Men annars gick det bra.

Så nu behöver jag inte prata med dom igen förens i slutet av mars...

Vore kul om man kunde få ett jobb innan det bara !


Jahopp vad ska man göra resten av dagen nu då...


puss o kjam

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards