Alla inlägg den 24 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 24 januari 2009 16:44

Ja nu har nästan hela dagen gått.

Jag har plockat i ordning. Men inte ens dammsugit än. Jag blev så seg idag vet inte varför, men det blir bättre sen när man börjar med maten o så.

Ola cyklade till Maxi i dag o handlade lite saker att blanda drinkar med.

Duktigt av honom.

Jag har inte motionerat nått speciellt idag alls.

Har även lite huvudvärk nu. Skulle kanske behövt en cola. Men det har vi inte hemma o jag varken orkar eller hinner gå till Statoil.

Nu ska jag snart börja med maten vill inte behöva stressa med det.


Kanske man tar en promenad senare ikväll till statoil då ska jag köpa salt godis med.

Har lite ont i min mage o då är salt godis ännu godare :)


Annars har inget roligt hänt idag....

Tråkigt väder ute me..

Men det vänder om nån timme då L & CH kommer hit då får vi det trevligt iaf.


Tjineling så länge !

Av -[ Iza ]- - 24 januari 2009 11:22

Nu har man vaknat till liv igen...

Vart ute en sväng o så.

Nu är det snart dax för lunch sen har jag massa att stå i.

*Städa

*Fixa efterrätten

*Fixa till håret me kanske )

*Klä mig


Ska väl kolla runt lite först vad som hänt i världen...

Har inte så mycket mer att skriva just nu.

Så blir ett tråkigt inlägg nu.


Ha en bra dag iaf !

kramis

Av -[ Iza ]- - 24 januari 2009 00:31

.. Ja det är vad jag har nu, rätt irriterande.

Nu har jag läst runt lite på andra bloggar kollar runt på andras liv :)

Alltid lika spännande.

Snart dax att krypa ner i sängen !

Kollade min omröstning i dag. hehe någon har svarat att jag verklingen ska sluta blogga :)

Vore kul att veta varför denna person tyckte så. Jag kommer ändå fortsätta blogga jag tycker det är kul att få skriva av mig  lite. Sen underhåller det ju alltid någon :)

Sen tycker jag det är kul för detta är ett sätt som min familj kan få reda på vad jag gör var dag o så. Jag följer Sofias blogg säkert 30 gånger om dagen. Kul att veta vad hon och hennes familj gör.


Herregud min ryckning i ögat vägrar släppa !


Nä Godnatt bloggvärld.

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards