Alla inlägg den 23 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 23 januari 2009 23:55

Ja en Fransk film, drama, action, kärlek.

Man får följa en man som har en fru som är sjuk och behöver ett nytt hjärta.

Han tävlar i bil sport. men pengarna räcker ändå inte till. Så han måste ge sin in i den kriminella världen.

Han går tillbaka där han träffade sin förra tjej.

Han får där tag på ett hjärta men det vänder snabbt till något dåligt, hjärtat tillhör någon som va mer betydelsefull än han trodde. Och han blir snabbt jagad av alla.

Jag tycker dock inte att filmen va speciellt bra. Den va dock inte så lång vilket gjorde det lättare att se den :)


Ja nu va det lördag :)

Kan inte öka mina läsare mer i fredags nu..

Undra hur man ska göra för att få mer, det där med att man kan se antal läsar blir lite som en tävling för en själv. Man vill slå sig själv varje dag :)

Jag har läst om massa tips men det tar nog ett tag tills man blir stor..

Men om ni vill läsa om något speciellt va inte rädda för att lämna kommentarer..

Jag läser många olika bloggar varje dag.


Trevligt lördag väldigt tidig morgon :)

Kram

Av -[ Iza ]- - 23 januari 2009 21:57

Ja nu ska vi sätta oss kolla på en film, och dricka lite vin o äta kex o ost *yummy*

O imorgon blir det städa o fixa lite maten o så till kvällen vissa saker kan jag förbereda.

Ola får eventuellt cykla till affären imorgon själv dock för jag måste ju städa. O köpa bland saker till lite drinkar.

Hittade lite recept som såg goda ut.


Kvällens film blir Nitro. Återkommer senare hur den va.


Skål !

Av -[ Iza ]- - 23 januari 2009 17:03

Nu har jag precis tagit mig ett varmt bad. Det va väldigt skönt. Diezel tittade in och han blev inte så glad när han såg mig ligga i det där stål badet som man måste bli tvättad i o det gillar man ju inte :)

Han va så söt med sina öron helt bakåt, och såg allmänt olycklig.

Nu mår genast ryggen bättre. O det är ju bra.


Ännu inget svar om det där jobbet jag sökte. Hoppas verkligen jag kan få ett jobb snart. Finns så mycket vi vill handla ju. Sen oxå att man får någon att göra. Bara gå hemma gör mig knasig...

Men men inte mycket mer man kan göra än att söka allt som finns.


Om ca 1 timme ska vi laga mat. O mysa.

Idag har det varit en glad dag.

Även att vi inte gjort så mycket.


Smaklig Måltid !

Kram


Av -[ Iza ]- - 23 januari 2009 15:14

Ja den va minsann jobbig men vi gjorde det. När vi kom fram hade jag så ont i låren, att jag bara ville lägga mig ner. Men jag tog mig 3 glas vatten sen gjorde vi Ola's ärenden. Sedan cyklade vi in till stan då gick det så mycket lättare vi fick ju med vind :)

In till bolagret, köpte vin o lite cider. Sen till hemköp köpa lite saker vi glömde igår. Sen köpte ola kaffe på kaffe o te borden. Rent kaffe.

Sen hemmåt.

Köpte fika på Statoil eftersom det är fredag.

Sen fikade vi , sen på med kläderna gick ut med Diezel.


Nu ska jag gå o lägga kvällen kött i marinad :)

Vi köpte ett rött vin vi inte drukit innan. Jag är mer för vitt vin dock, men jag tänkte jag skulle lära mig dricka rött :)


Hörs senare !

Trevlig helg till alla.

Kramar

Av -[ Iza ]- - 23 januari 2009 11:29

Ja självklart så har det snöat i natt här. Fast vi har ju inte så mycket kvar iofs. Men det har börjat blåsa...

Och idag ska vi cykla ut till högskolan ju och självklart blåser det ju motvind dit ut....

Har träningsvärk i dag i magen och ländryggen, men inte så farligt ont. Så ska försöka träna lite till i kväll..

ja vi får se hur mycket jag kommer orka måste städa me så.


Ha en bra dag !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards