Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

☺ Utmaning ☻

Av -[ Iza ]- - 20 januari 2009 19:49

Om dig.

1. Hur mycket är klockan just nu? 19:49

2. Namn? Iza

3. Vart bor du? Halmstad

4. Hur många barn vill du ha? 2

5. Vill du gifta dig? Jo men det vill ja 

6. Har du ätit sushi? Ja men gillade inte det

7. Favoritglass? Daim

8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Inte några

9. Humör? Allvarlig tyvärr


Fyra grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej inte vad jag vet

2. Har du en hund? Ja, en jack russel

3. Sover du helst själv eller med någon? Helst med min sambo

4. Tror du på spöken? Jo lite



SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? nej jag är nöjd att vara kort :)

2. Skulle du vilja väga mer? Jo !

3. Skulle du vilja ha sex nu? Nja kanske inte precis nu

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej gillar inte att vara full


KAN.

1. Kan du röra på öronen? Lite

2. Kan du slicka dig på näsan? Nope

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Japp

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Oh ja

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo om jag är själv, fast blir lätt att jag sjunger då

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja då

7. Kan dina vänner lita på dig? Ja det kan dom

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan 1 där

9. Kan du suga? dammsuga? hehe, jo då

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja jag blir lätt snål


HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jo det har väl hänt 

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja det har dom

3. Har du syskon? 1 bror

4. Har du någonsin haft sex med någon? Jo det har jag

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert för mitt egna bästa

6. Har du varit full den här månaden? Lite små berusad

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? hehe jo lite

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nää

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Jo, min sambo är ju äldre än mig ,)

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nää

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Vet inte

13.Har du haft sex med mer än tre personer? kanske det

14.Har du ljugit på någon fråga än då?

Jag skickar denna utmaning vidare till;

Alla som känner sig utmanade!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards