Alla inlägg den 14 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 14 januari 2009 22:58

Hejsan !

Lovade uppdatera er hur det gick i dag, och jag gör det lite kort fattat nu, är så trött. Så skriver jag än längre när jag kommer hem med kort o så...

Det blev en väldigt trevlig dag men väldigt lång, dom sa att man skulle räkna med 3-4timmar mn det blev 6½ timme typ, så man va väldigt hungrig när man kom där ifrån.. iaf... Korten blev helt ok.. man är ju väldigt självkritisk..

Men ni ska få se dom till helgen kanske inte alla men nån iaf..

Nu ska jag snart krya ner o sova lite imorgon ska jag träffa pappa sedan på eftermiddagen Sofia min kusin.. kankse några andra på dagen oxå..


Men som sagt kommer mer info när jag kommit hem till min egna dator.. Mamma's pytte tagentbord ger en kramp i fingrarna =P


Godnatt alla !

Kram

Av -[ Iza ]- - 14 januari 2009 09:48

Nu är det inte många timmar kvar tills vi ska vara hos fotografen.. spännande..

Hoppas kläderna blir bra nu iaf.. kommer ju bli ganska mycket svart för min del, men detär ju så jag är :)

Oh nu är håret plattat...



nu ska jag kolla om kläderna går i hop med det jag har...


Mer info kommer i kväll :)


Kramar


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards