Alla inlägg den 11 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 11 januari 2009 23:34

Ja det va kvällens film det...

Den va ju lite skum allså, han spelade väldigt bra dte måste jag väl säga iaf. Men jag kan ju undra vem det är som kommit på den.

Han träffar allså sin tjej, som är en kärleksdocka (plastdocka), som han då börjar dejta... Det vissar ju sig klart att han är sjuk (metal illusion illness) och alla i hela kommunen måste ju då hjälpa honom att bli av med detta och det är ju genom att låta honom tro att Bianca (dockan) är riktig ....

  Ja sedan får man då följa deras liv.. ja om man gillar skumma filmer så kanska man gillar denna, jag har ju sätt sämre iofs....


Ola sitter o kollar på folk som kör guitar hero på expert ja allså dom killarna har allt för mycket tid hade dom lagt all den tid på nått annat kunde dom vart experter på nått riktigt instrument, men men en del vill ju som sagt va bra i vad jag kallar helt menningslösa saker... kul att någon har den orken !


Nu ska vi väl snart försöka gå o lägga oss igen, men har ju inte vart vaken så himla länge idag men det gör inget för jag e skit trött eftersom jag nu inte sovit bra på typ 3 nätter, hoppas jag kan sova i natt!

Imorgon ska jag:

* Boka biljett till göteborg.

* Kolla vad jag ska ha för kläder med mig o så

* Städa upp lite efter helgen

* Läsa sofias blogg o se om det funkade med min guide :) Annars är det nog dax för henne att köpa ny dator ,)


Sleep thing my friends !


Av -[ Iza ]- - 11 januari 2009 23:25

Och ska fösöka göra med bilder oxå


SOFIA



Av -[ Iza ]- - 11 januari 2009 20:13

Nu har vi pillat i oss lite mat vart ute en sväng gick ner till Statoil köpte lite godis som vi ska ha till filmen senare tänkte jag...

CH lämnade sit x-box här sen igår så nu har vi lirat lite Guitar Hero oxå, fast jag fick sluta efter typ 6 låtar när växterna o väggarna började röra på sig ,)

Ola han rockar på i vardagsrummet :) Han har fått tillbaka krafterna nu efter en ganska kraftig bakfylla, eftersom han aldrig slutar dricka i tid ,)

 -Så nu L & CH kan ni lita guitar hero på easy mode oxå ,)


Kvällens film hoppas jag blir något underhållande man skulle ha sparat Bolt tills idag.. Kanska man kan se den igen ,)


Snart bär det av till Göteborg ! det ska bli kul att komma iväg o göra nått man aldrig har gjort tidigare... The Studio ...


Nä nu ska jag gå o hålla Ola sällskap igen efter ha vilat ögonen ett tag...



Av -[ Iza ]- - 11 januari 2009 15:12

Usch kommer inte orka göra nått idag vill bara ha massa godis hemkört o Cola... sen i kväll Mc Donalds mat fast tror väl inte nått av det kommer hända, möjligtvis lite godis...


Sutit o slö kollat på tvn nu ett tag, går ju bara piss på tvn så här dax ju...

Ett program som vissar att tjocka är dumma... hopp tack för det !

Jag fattar baar inte hur dom kan säga så, jag vet massa som är lite överviktiga som är hur smarta som helst ! Just jag kanske inte är den smartaste, men det va jag inte heller när jag va smal. Utan jag kör på det estetiska istället ! Jag är kreativ i stället för praktiker.


Om man kanske skulle ta sig ett varmt ångande bad... då fryser man iaf inte...



Av -[ Iza ]- - 11 januari 2009 13:06

Ja det va klockslaget jag tittade på sist igår innan jag gick o la mig :)

Det va en mycket rolig kväll, först lirade vi lite guitar hero det blev genast ganska svårt efter man fått i sig lite moriken funkade inte så bra ,)

Sedan blandade vi lite mer, o körde igång med Lips det va betydligt bättre party spel måsta jag säga... Alla stod där i vråla, vissa låtar va väldigt svåra dock, Rappa va ingen höjdare precis...Emelie åkte hem runt 11 men vi lånade hennes Lips och körde vidare med det, stackas grannar nu har dom hört oss vråla hela kvällen, vi tog en pause dock o körd Kvinna mot Man, ett brädspel väligt kul spel oxå, Kvinnorna vann så klart !!


Sedan runt 01,00 följde jag o L, Emma o Filip till bussen dom stackarna skulle upp o jobba/plugga idag söndag...

När vi kom tillback så stod Ola o CH o lirade Lips... Ola han som skulle vägra Lips ,)

Sen körde vi med Lips till 04,15 typ :)

Sen höll man knappt på att inte kunna prata...


Men gud så svårt jag hade att sova sen, så fort jag somnade till drömde jag om alla texterna, så att jag blev yr typ. så va inte alls lätt att sova..

Lilla Diezel är helt borta idag, han sov lika länge som oss, till 12,45 :) Han är en sån duktig hund. Men oj vad han gick upp i varv att ha alla här, men jag tycker det gick rätt bra ändå. Emma o Filip fick säga till honom ett par gånger men annars funkade det bra.. Han hade ju dock inte mycket ro i kroppen av att gå o lägga sig men det gör inget för då sover han mycket idag istället :)


Så idag blir en ultimat slappar dag !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards