Alla inlägg den 10 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 10 januari 2009 15:45

... japps nu va köket o hallen klar iaf.

Putsat fönsterna i köket o byte ut dom trista julgardninerna nu...

Sen när diskmaskinen är klar ska jag slänga in det sista i den..

 Kudden på bilden är Diezels "target" när vi äter... han måste då alltid ligga på den..


Kvar att göra är nu tvätten, toan, och vardagsrummet. Får ta o se över sovrummet oxå, lite tror jag.

Sedan skall Diezel badas efter som han för nårga dagar sedan bestämmde sig för att bada i havet när Ola släppte honom på stranden.. den lilla stålen, det va ju bara -2 grader ute ,) Men han jagade fåglarna o trodde väl han kunde simma efter dom :)

Synd att han inte hade kameran med sig !


Denna dagen har gått så fort... Man kanske skulle städa oftare =P ... säkert skulle aldigt hända ,)


Nä usch jag får väl ta tag i nästa rum nu annars blir jag kvar här...

Hörs senare, eller imorgon :)


Dont drink and drive

Just smoke and fly


Hej så länge !


Av -[ Iza ]- - 10 januari 2009 13:55

... But god its so boring to clean !!!

But i guess it something that needs to be done !


Japp, nu är det dax att sätta igång men va ju klart tvungen att kolla in här snabbt, hmm beroende...


Oki 1...2......3.... nu måste jag ta tag i detta...


Cyas later everyone !

Av -[ Iza ]- - 10 januari 2009 12:05

... just det ja det är lördag, jag börjar bli förvirrad nu vilken dag det är, vart hemma tok förlänge .....

I natt känns det som om jag inte sovit alls... ola va dålig hela natten med sin allergi :(

Hoppas det finns någon som kommer hjälpa när vi vart på allergimottagningen....


Idag måste jag städa som bara den ser ut som ett bomb nedslag här hemma... måste bara samla lite krafter...


Igår såg vi Bolt, den va rolig o söt. jag diggar hamstern mest, Rhino.



 Han va super söt i sin lilla boll som han sprang runt i och gjorde karate sparkar i....


Verkligen en film som är värd att se.

Diezel älskade filmen han ville nog helst vara med i filen oxå.. Han sprang fram till duken o hoppade... Bolt va så söt hund oxå...



Rhino säger: "jag är inte bare en hamster jag är lite som Wolverin"



Av -[ Iza ]- - 10 januari 2009 00:23

Nu ska jag gå o lägga mig !

Mår lite bättre nu efter ha sett en rolig film iaf.

Ska skriva om det imorgon men just nu är det sent o jag har massa o stå i imorgon..


Gonatt alla bloggare

Kram till alla jag känner !


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards