Alla inlägg den 9 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 9 januari 2009 22:12

... svaret är 42, men frågan däremot kan ej existera i samma universum som svaret. Om man inte förstår svaret på en fråga, behöver det inte vara svaret det är fel på, det kan lika gärna vara frågan som är felställd...


Av -[ Iza ]- - 9 januari 2009 21:54

.... Jag e sur, irriterad, arg, ledsen o allt skulle bara kunna gå o lägga mig just nu....

Kvällen har bara varit tråkig, o hård.. vi har inte ens vart trevliga mot varandra för fem öre.. Jag längtar så mycket att få åka till mamma just nu att bara få komma bort vara själv !

Får se hur länge jag blir borta har inte riktigt bestämmt mig ännu. Men tisdag till fredag blir det nog, jag är dock helt bankrut men förhoppningsvis kan jag låna till mig lite så att man kan fika med gamla vänner. Glöma bort allt för ett kort ögonblick och förhoppningsvis blir det lite roligare att komma hem igen !

 Man behöver verkligen komma bort o vara själv ibland, men det är svårt när man inte har några pengar alls.

Men jag tror att jag ska åka bort lite oftare !


Genom att sitta hemma dag ut o dag in hittar man inga att umgås med precis heller.. Jag brukar gå ner på fredag till mitt gamla jobb o hälsa på andreas o maria, dom är roliga att prata med...

Och på morgonen går jag alltid ut själv med diezel det är skönt oxå, man kanske skulle ta lite längre promenader då....


Och jag säger till er som funderar på att börja spela online spel med den ni lever ihop med GÖR INTE DET !! leder ofta till bråk o så....


Nu ska vi väl iaf försöka umgås lite av de få sista timmarna som är kvar idag... kolla på BOLT den verkar kul iaf...


Imorgon ska jag städa lite, o sedan blir det party som fan !! eller ja lite iaf... ska allt slå alla i Lips !! ,) kan jag ju drömma om iaf...


Nä nu ska sura jag inte klaga mer här !

Ha en fruktansvärt trevlig kväll ni som e glada o pigga o så.....


Oh, Du L, du skulle me börja blogg så jag har mer att läsa =P


Av -[ Iza ]- - 9 januari 2009 11:57

Ja jag har vaknat nu iaf, sov väl lite länge idag men jag har vart ute en sväng innan jag skrev detta.

Nu ska vi äta sedan ska vi en sväng till stan fika ev o gå till systemet...

Mer vet jag inte vad som händer...


Ska försöka komma på nått kul att skriva...


Ha en bra dag

SOfia: Lycka till med lillkillen hoppas att allt gick bra!


Kramiz alla

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards