Alla inlägg den 5 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 5 januari 2009 21:44

Jag skrev för ett tag sedan att jag inte ska slå vad eller så med någon för att det inte funkar iag... men jag hade gjort det nu iaf..

Jag o mamma har typ ja eller så sagt ett mål vi ska uppnått innan den 6 Februari. Att gå ner 1 kilo eller mer... visst det låter väl inte jätte svårt precis... Men jag har svårt att gå ner, så jag satte mitt mål inom rimliga gränser...


Idag vad har hänt... Shoppat mat, konstaterat att man handlar mer än vad man säger man ska, fikat på kanelbulle o cola... CH o Ola har spelar xbox igen, vi åt pizza o blev tjockare =P

 Jag har oxå försökt lära mig Photoshop lite bättre. Mycket kvar att lära dock.. Men hittade ett par sider som va bra.. Lite svårt att hitta i photoshop när dom beskriver på engelska och mitt photoshop är på svenska... kanske kan kolla om jag kan ända språk i det...

Har oxå konstaterat att jag inte kan köpa SIngstar till helgen för man är ju pank igen typ... Jäkla pengar !!!

Undra om man har något man kan sälja ?!

Kanske en njure eller ett par revben ,)


Kvällen film bli en tecknad version av Resident Evil.... ja det ska ju bli spännande... Cola har jag iaf, kanske se om Ola vill göra mig lite popcorn oxå.. För det kan jag inte ,) eller det är en sak jag vägrar lära mig för annars får jag göra det själv, o nått ska man väl ha karar till :)


Ska pilla lite med Photoshop igen innan filmen..


Av -[ Iza ]- - 5 januari 2009 16:22

... ja jag har besluts ångest !

Vet inte om jag ska köpa singstar eller spara pengarna till annat som vi kommer behöva. Va ju ett tag sedan jag köpte något till mig själv iofs..

Alla pengar jag fick i julklapp o födelsedag gick ju till mat eller nått vi behövde. Så jag förtjänar det verkligen !

 Visserligen hade det vart kul att köpa lite nya kläder oxå men det får vänta lite...Men har man tur börjar man att gå ner i vikt igen nu till våren o då måste man ju ha nya kläder :)


Jahopp... vad mer kan man skriva av sig om....

Chattar med mamma på MSN hon har oxå tråkigt :)


Om man skulle se om man kunde hitta lite nya pluggar till öronen.. Har tappat gummibanden till båda nu.. Och på Wildcat är det billigt att beställa..

Får lägga upp en bild sen om jag hittar några billiga som jag gillar..


Thingeling så länge...



Av -[ Iza ]- - 5 januari 2009 12:15

Burr i natt har det vart så kallt, -12.4 grader. Så kallt har det inte var här sedan vi köpte termometern, den är nog hmm 3 år eller så.

Men vilket väder det är igen. Helt blå himmel. I solen va det inte så farligt kallt när jag o diezel va ute i morse. Det va -9.8 grader då.

Skulle till o med bli lite snö denna veckan sa dom, men på torsdag skulle det bli +grader o regn.... så tråkigt...


Idag ska vi åka o handla mat o lite så. Sedan senare i eftermiddag ville CH komma över så får köpa nått fika oxå :)


Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag åker till göteborg, då ska jag boka in en träff med Sofia, Marie, Pappa iaf. får se vilka mer jag har tid att träffa.

-SOFIA: kan inte du smsa mig så jag får dit nummer så vi kan planera någon dag du kan ?!


Ha en Solig dag alla :)


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards